snagglepusnos Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 samboeren min har fått arve en dress av samboeren til mamma,den er mørkblå med litt lysere striper på en måte. hvilken farge vil være fint på skjorte da? og hvilke kan man absoutt ikke bruke?
Armonia Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Lyseblå og hvit er fint. Sort ville jeg iallefall styrt unna.... samme med ruter...
onyx Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Hvit og blåfarger i lysere/mørkere tone enn dressen er ganske sikre valg. For en kulere skjorte kan lilla og rosatoner være tøft. Min samboer har en stripete skjorte i dype rosa og lillatoner og litt grønt (som går mot blått) og den ser flott ut til blå dress. Et tips er å ta med dressjakken når dere leter etter skjorter, da ser dere fort om det blir bomkjøp.
Lib Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes at stripete dress krever ensfarget skjorte for at det ikke skal bli så "bråkete". Lys blå eller hvit ensfarget. Pass på at han har hvit skjorte på julaften, synes mange er alt for dårlige til å bruke hvit skjorte de ordentlige festdagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå