Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Fairytale

Anbefalte innlegg

Gleder meg masse til jul; skal ha lang ferie og være sammen med nær familie og gamle venner. Det er så mange tradisjoner involvert i feiringa at jeg nok ikke rekker tenke særlig over at jeg er singel.

Derimot er jeg ikke særlig begeistret for at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre nyttårsaften. Middag med mamma og pappa er ikke heeeelt den ideelle planen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prestekrage

Gjør ikke annet enn å glede meg til jul jeg.

Men vet ikke hvor tøff jeg kommer til å være det året vesla skal til pappaen sin... Egentlig skulle hun det nå i år, men så måtte han jobbe (uff så leit for min del...)... Romjulen skal jeg jobbe og være sammen med venner... Har en fast nyttårskyssevenn så ikke noe å grue seg til det heller....

Hadde jo vært koselig med en kjæreste da. Men optimist som jeg er: Kanskje julenissen kommer med en til meg??? (har i allefall skrevet det opp på ønskelista!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt kjæreste rundt juletider, så alt er ved det normale her i gården :) Jula er koselig (om enn litt kjedelig noen ganger). Håper det blir muligheter for hyttetur og skikjøring i romjula :)

Endret av SW20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...