Champagnepiken Skrevet 6. desember 2006 #21 Del Skrevet 6. desember 2006 Gleder meg masse til jul; skal ha lang ferie og være sammen med nær familie og gamle venner. Det er så mange tradisjoner involvert i feiringa at jeg nok ikke rekker tenke særlig over at jeg er singel. Derimot er jeg ikke særlig begeistret for at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre nyttårsaften. Middag med mamma og pappa er ikke heeeelt den ideelle planen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 6. desember 2006 #22 Del Skrevet 6. desember 2006 Gjør ikke annet enn å glede meg til jul jeg. Men vet ikke hvor tøff jeg kommer til å være det året vesla skal til pappaen sin... Egentlig skulle hun det nå i år, men så måtte han jobbe (uff så leit for min del...)... Romjulen skal jeg jobbe og være sammen med venner... Har en fast nyttårskyssevenn så ikke noe å grue seg til det heller.... Hadde jo vært koselig med en kjæreste da. Men optimist som jeg er: Kanskje julenissen kommer med en til meg??? (har i allefall skrevet det opp på ønskelista!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 8. desember 2006 #23 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Har aldri hatt kjæreste rundt juletider, så alt er ved det normale her i gården Jula er koselig (om enn litt kjedelig noen ganger). Håper det blir muligheter for hyttetur og skikjøring i romjula Endret 8. desember 2006 av SW20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå