Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Det finnes så mange pissdårlige forum slik som blink osv. Men nettby er så utrolig genialt. Måtte bare si det. Deilig å få det ut.
Gjest Saramia Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Ja, kan tenke meg det der var noe som gjorde vondt å brenne inne med....
*Butterfly* Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Nettby er mye bedre enn Blink, men liker det ikke så godt for det..
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Ja, kan tenke meg det der var noe som gjorde vondt å brenne inne med.... ← Ja, men det hjalp godt å få det ut.
Mirepoix Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 hehe..ble medlem for ikke så kjempe lenge sia:P Har ikke bilde der da, så føler meg litt kjip:P
Anglofil Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Tja, det er helt ok, men synes det litt for likt Blink. Synes det er litt rotete. Mvh Yvonne
Annie Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Kan noen forklare meg hva greia er med Nettby?
Yme Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Kan noen forklare meg hva greia er med Nettby? ← Det som er greia med nettby, er at det er kulere enn blink! Bedre oppsett, også blir man så rolig av å trykke på knappene der inne. Jeg lagde meg profil der igår, eller for noen dager sia (husker ikke helt, for jeg er så drita) å det har jeg aldri angra på, et sekund!
Nasseline Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes nettby har mer fokus på gruppene enn blink. Blink er vel mer "sjekkeplass". Men det er likevel noe jeg ikke liker helt med nettby... Kan ikke helt sette fingeren på det. Men det kan ha noe med at det er en litt dårlig kopi av blink...
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 Jeg liker nettby, oversiktlig og greit, men mangler fortsatt en del viktige funksjoner mener jeg.. Men det kommer seg Greit sted å holde kontakten med gamle kjente, de fleste fra blink har nå flyttet over på nettby Iallefall de jeg kjenner..
minienthe Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 (endret) nettby er et helt greit fotoalbum.... liker muligheten til å legge opp større bildefiler men bortsett fra det så er det en dårlig kopi av blink. Endret 4. desember 2006 av minienthe
Yme Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Dårlig kopi av blink? Kan dere begrunne det litt bedre? Nettby er mer oversiktlig... Bare det gjør at det er bedre enn blink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå