Snuppen Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har så tørt,flatt og kjedelig ,livløst hår..prøvde å få permanent i det for ett år siden,for å få krøller men frisøren sa jeg hadde for glatt og slitt hår til det (lysstripet det ganske mye).. hun prøvde men det ble ikke no resultat:( kjøpte en pakke fra Poly som man kunne bruke hjemme,men det stod på pakken at d ikke egnet seg til bleket hår så da turte jeg ikke prøve! her om dagen synes jeg jeg så en reklame om en sunsilk eller noe man kunne ta i håret for å få krøller..noen som vet hva jeg snakker om?? da hadde jg blitt såå takknemlig
anita78 Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har så tørt,flatt og kjedelig ,livløst hår..prøvde å få permanent i det for ett år siden,for å få krøller men frisøren sa jeg hadde for glatt og slitt hår til det (lysstripet det ganske mye).. hun prøvde men det ble ikke no resultat:( kjøpte en pakke fra Poly som man kunne bruke hjemme,men det stod på pakken at d ikke egnet seg til bleket hår så da turte jeg ikke prøve! her om dagen synes jeg jeg så en reklame om en sunsilk eller noe man kunne ta i håret for å få krøller..noen som vet hva jeg snakker om?? da hadde jg blitt såå takknemlig ← Hei,hei..jeg har hatt akkurat samme problem som deg..alt for glatt hår.Men kjøpte for en stund siden en veske m krølltang for store og små krøller og en bølge tang fulgte med.499 på vita.Remington bigshot.Bruker da toni&guy iron heat defence spray..å dette funker supert!!!Sitter helt til neste dag.Bruker også hår spray til slutt for å få det til å holde godt.Jeg har plagsomt glatt hår..
Mary_H Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har lyst til å teste ut ett produkt fra ett merke som heter Sexy hair. Produktet het curly hair enhancer. Såg det ble anbefalt for å få krøller i glatt hår i det nye makepu og hår. Jeg har krøller i det når det er vått, men håret mitt er så glatt når det tørker at alle bare forsvinner.
SJP Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Har samme problem som dere. Selv bruker jeg denne og da får jeg nydelige krøller. Og de ser mer ekte ut enn det gjør hvis man bruker vanlig krølltang. Når jeg bruker denne pleier jeg først ha i varmebeskyttende stylingkrem eller spray. Og når jeg er ferdig sprayer jeg over litt tørrspray. Da holder det til jeg vasker håret igjen.
Snuppen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Hvor og hva heter de stylingkremene og sprayene da? blir ik håret veldig fett av så mye stylingprodukter? jg har prøvd krølltang ,men de bare faller ut så fort jeg kommer utenfor døra!.. men d curly hair enhancer,hvor får man kjøpt d? takk for svar alle sammen!!
Snuppen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2006 http://www.stuff4beauty.com/catalog.php?ca...Y%20SEXY%20HAIR den?
Mary_H Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 De selger merket i frisørsalonger. I førlge makeup og hår så koster den 198 i Norge. Det er den der ja. Har som sagt ikke prøvd den, så vet ikke om den funker. Men skal ha den, og har planer om å kjøpe krølltang, så kanskje denne sammen med krølltank hadde funket bra.
Snuppen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2006 Hmm ja.. ska jeg gjøre å! d fikk jeg veldig lyst til nå hehhe.. tror jeg drar ned t frisøren imorgen jg!! :D
Mary_H Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Bor du i Oslo? Synst å huske å ha sett serien på magic på Oslo city.
Snuppen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2006 Nei,er fra asker men bor i halden nå :o/ tviler på de har det her hmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå