Gjest Kitten Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 (endret) M Æ sa en liten grønn frosk en gang M Æ sa en liten grønn frosk.... Tingetinglate to tomater.... og et brød? Og denne: Bob bob daddy daddy bob bob sue -"- For deres mor hadde sagt at svømming var sunt Endret 3. desember 2006 av Kitten
Gjest niomi Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Den første er jo veldig enkel: "M Æ sa en liten grønn frosk en dag, M Æ sa en liten grønn frosk. M Æ sa en liten grønn frosk en dag, og frosken den sa M Æ M Æ M Æ Æ" Den andre har jeg ikke hørt.
Gjest Kitten Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 (endret) og frosken den sa Og den blunka med øynene og sa?? Var det ikke no sånt? Ikke så farlig, men jeg er så dårlig på tekst så jeg tenkte å skrive de opp i første omgang.. Endret 3. desember 2006 av Kitten
Gjest niomi Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Og den blunka med øynene og sa?? Var det ikke no sånt? Ikke så farlig, men jeg er så dårlig på tekst så jeg tenkte å skrive de opp i første omgang.. ← Jeg har lært den sånn som jeg skrev den over. Og vi brukte den både i teatergrupper og kor jeg har vært med i flere steder i landet. Men sikkert et uttall ulike varianter rundt omkring. Den siste er "Historien om de tre små fisk". Første verset: "Har du hørt historien om de tre små fisk, som endte sine liv i en fiskehandlers disk, og de svømte og de svømte og de svømte rundt, for deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Bob bob dæli dæli bob bob sue x 3 for deres mor hadde sagt at svømming var sunt Noe mer husker jeg ikke. Opptil flere år siden jeg jobbet i barneskolen. Sangen er forkortet i hht. reglene. Resten av sangen kan dere finne på denne siden. Madeline -mod Endret 3. desember 2006 av Madeline
Gjest Kitten Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Takker!!! Er litt kjedelig å ikke kunne noen barnesanger når man jobber i barnehage. Er håpløs på å huske tekster, jeg har jo hørt sangene noen ganger nå...
Gjest niomi Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Sånt som "Historien om de tre små fisk" finnes garantert i en samgbok i barnehagen. Spør avdelingsleder om hun har noen barnesangbøker å anbefale til deg.
Helen Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Har du hørt historien om de tre små fisk: Har du hørt historien om de tre små fisk. Som endte sine dager på en fiskehandler disk. Men de svømte og de svømte og de svømte rundt, for deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Bob bob daddy daddy bob bob zoooo (3x) For deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Sangen er forkortet i hht. reglene. Resten av sangen kan dere finne på denne siden. Madeline -mod Endret 3. desember 2006 av Madeline
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Tingetinglate to tomater.... og et brød? Tingetinglate, to tomater, tre poteter og en biff For det skal kongen ha til middag og et lite pikekyss *smask*
Gjest Kitten Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Tusen takk til M@msen og Evelina og!
prinsesse villikke Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Her er mange sanger som kan passe i barnehagen sanger etter prøving og feiling tror jeg linken virker.... Endret 3. desember 2006 av prinsesse villikke
thapara Skrevet 3. desember 2006 #11 Skrevet 3. desember 2006 *M* *Æ* sa en liten grønn frosk en dag *M* *Æ* sa en liten grønn frosk *M* *Æ* sa en liten grønn frosk en dag Også blunket den med øynene og sa *M* *Æ* *M* *Æ* osv.. (det er slik den står skrevet i sangboka vår i alle fall!)
*Emma* Skrevet 4. desember 2006 #13 Skrevet 4. desember 2006 Også skal man vel blunke med øynene mens man sier M og Æ
Salt'n Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 Også skal man vel blunke med øynene mens man sier M og Æ ← Stemmer det, masse blinking i denne sangen, til stor forlystelse for store og små
Gjest Kitten Skrevet 5. desember 2006 #15 Skrevet 5. desember 2006 Stemmer det, masse blinking i denne sangen, til stor forlystelse for store og små ← Knipe øynene sammen på M og tunga ut på Æ!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå