Pludre Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei ! Som mange av dere vet så planlegger jeg bryllup som så mange andre her inne, men en liten ting er blitt glemt i farta. Eller skal jeg si, oversett ?? Jeg er ikke blitt fridd til enda, sambo har jo ikke klart å få finger'n ut, så nå tenkte jeg å ta saken i egne hender !! Har tenkt å gjennomføre det 1. påskedag, i forbindelse med den store eggejakten, for de som ikke skjønner, er dette når vi skal lete etter påskeegg. Har noen av dere noen gode ideer jeg kan bruke ?? Jeg trenger inspirasjon !! Altså, jeg har et påskeegg, men vet ikke helt settingen enda ! Setter stor pris på hjelp fra dere. Det kan gjerne være litt utradisjonelt og morsomt, sånn at det blir uforglemmelig for ham. Håper på masse respons !! Hilsen en nervøs og spent Pludre _________________ Smil til verden og den smiler til deg !!1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-03-25 21:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei. Jeg er ikke så kreativ av meg, men ville løfte deg litt opp for å se hva de andre finner på Rebusløp-bokstaver fra yndlings-sjokolade, yndlingsband, farge, middag, hobby etc. Da finner dere jo ut hvor mye dere vet om hverandre også. siste spørsmål kan jo være: Hva er spes. med 29.02. utenom at denne datoen bare kommer hver 4. år...LYKKE TIL: Hold oss oppdatert!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 Hva med om du klipper opp bokstavene eller ordene til "Vil du gifte deg med meg?" og gjemmer dem rundt omkring sammen med et eller annet, og så må han finne alle lappene og sette sammen setningen?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå