Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så kjipt å ha kjærlighetssorg.. :tristbla: Spesielt når den er resultat av tredjepersoners oppførsel og missforståelser. Alt jeg gjør for tiden ser bare ut til å gjøre det verre.. Føles som en vond drøm som bare fortsetter og fortsetter.. :tristbla:

Prøver å være smart og gjøre det jeg føler er riktig, men så blir alt bare feil. Og han glipper bare mer og mer! Vet ikke om det er smart å fortelle hva jeg føler eller trekke meg unna en stund og håpe at han savner meg! Vil bare prøve å unngå å legge mer press på han. Han er "skremt" nok allerede tror jeg. Sannsynligvis tapt for alltid.. Blir så frustrert og har en vond klump i magen hele tiden.

I tillegg er en fantastisk snill og bra mann veldig interessert i meg og viser det så ettertrykkelig. "Sibaeo! :) Jippi! (...) Og nå ble jeg glad!" er svaret på en melding jeg sendte han i dag. Men så blir alt bare rart siden jeg tenker sånn på en annen.. Jeg prøver å la han få en sjanse men holder det på et veldig forsiktig plan og har ikke sex med han og sånn. Vil ikke såre han heller.. Har sagt at han må ta det litt med ro og at jeg trenger tid. Og at jeg ikke aner hva det kan føre til. Vet ikke om jeg bare er forvirret av han andre eller om det rett og slett ikke er noe der..

Hvorfor er det alltid sånn at feil person er interessert??? :grine:

Skal det aldri ordne seg...? :tristbla: Tror det er på tide å bytte teksten i profilen min. For jeg tror ikke på den lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kjærlighetssorg og har allerede funnet en utbytter. Da går det nok ikke lang tid før du glemmer det her. Gi det litt tid.

Skrevet
Du har kjærlighetssorg og har allerede funnet en utbytter. Da går det nok ikke lang tid før du glemmer det her. Gi det litt tid.

Usikker på om jeg har funnet en ubytter jeg.. Har ikke de helt store følelsene enda i alle fall. Jeg KLARER ikke glemme han første! Føles som om jeg fant en sjelevenn (litt flåsete men allikevel..) og så glapp han. Sammenligner alle med han. Men håper du har rett for jeg vil ikke ha det sånn her lenger.. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...