Sniff Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Dette gjelder ikke meg, jeg spør for en venn Han har akkurat skaffet seg en liten gnager (degus tror jeg), og denne har hunden hans vanskeligheter med å akseptere. Han går rundt og peser konstant og er urolig. Er det noe som har noen erfaringer og tips å komme med som kan få ham til å slutte? Hadde vært fint om de kunne gå overens :rosasmil:
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Det er vel helt naturlig for en hund å jakte på små gnagere. Det eneste måtte være å holde dem adskilt.
Parfumfreek Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Hvis han akkurat har fått den, er det ikke så rart hunden er urolig. Det ordner seg sikkert etterhvert. Jeg har hatt hunder ( jakthund-rase) i mange år - og diverse gnagere. Hundene har alltid reagert når det har kommet en ny gnager i huset. Dette har roet seg helt i løpet av noen dager
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Her har hunden og gnageren blitt bestevenner! La det gå noen dager, så går det seg sikkert til.
Gjest StockDama Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 oi, ifølge forumforsida så har denne tråden fått 37.805 svar....trur de kaver litt. men, uansett, sier det samme som de over, gi det noen dager...jeg har hatt hund, katt og diverse gnagere på samme tid, går så fint atte.
Sniff Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2006 Takk for svar. Fint å høre at det sannsyneligvis ordner seg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå