Gå til innhold

Liker han meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har truffet en mann på Blink, skrevet litt med hverandre. Igår traff vi hverandre på fest, han hadde lett etter meg...og kom bort for å hilse på. Jeg dro avgårde til et annet sted, og etterhvert dukket han opp der også, igjen hadde han lett etter meg... :)

Vi var en gjeng som dro til han på nachspiel, og jeg sov over hos ham til idag... Jeg våknet før ham, med skikkelige nerver...vurderte å bare stikke mens han sov...hehe.... Han våknet etterhvert, jeg fikk et god morgen-kyss. Og jeg ble der ganske lenge.... Han var veldig kosete idag...skulle holde hender, kysse masse.... :sjenert: Og så kjørte han meg hjem, jeg fikk et kyss, og et "Vi sees"...

Jeg liker denne mannen veldig godt.... Og har bare skikkelig aaaangst nå. Lurer på om jeg kommer til å høre noe fra ham igjen. Hehehe... Hva mener dere?

Det er så lenge siden jeg har vært betatt av noen, og synes det er skikkelig skummelt nå! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker deg helt sikkert, ellers hadde han ikke flydd rundt og lett etter deg.

Skrevet

Tja...om han liker deg? Det virker jo sånn når han leter deg opp og følger etter deg. Vi får håpe han ikke bare er ute etter en ting da.. Og det at han sa "vi sees" i stedet for å gi en konkret beskjed om når du hører fra han igjen...hmm... Men på den andre siden, menn er av og til håpløe når det gjelder å gi slike beskjeder. Håper alt ordner seg for dere!!

Skrevet

Jeg har fått et par poster på blink...men ikke noe som helst om at han vil se meg igjen eller noe sånt... :sjenert:

Han er ikke verdens mest snakkesalige person, han tenker en god stund før han handler... Jeg vet at hvis jeg "maser" så kan det hende jeg bare skyver ham vekk... Men har veldig lyst til å spørre han om jeg bare var en "one night-stand" for ham...

Gjest Maksprell
Skrevet
Men har veldig lyst til å spørre han om jeg bare var en "one night-stand" for ham...

Råder deg til å ikke spør om det..da garanterer jeg deg at han får hetta og vet ikke helt hva han skal svare..

Tiden vil vise hva han vil ;)

Skrevet

Takk for tipset... Jeg lar hele greia ligge jeg, og ser hva som skjer. :sjarmor:

Skrevet

Som mann og kjenner av mitt eget kjønn råder jeg deg til det stikk motsatte. Kvinner begår ofte denne feilen. Gjør hva du vil.

Skrevet

HVA vil du ? vil du se ham igjen ? Det kan du si. Ikke tolk ham og lur deg ihjel, men hold orden på dine egne følelser. SÅ blir det som det blir.

Var det ons fra din side kanskje ?

Skrevet

LA DET LIGGE? mEN JENTE SKAL MANNEN GJØRE ALT DA? tA INTIATIV DU! bE HAN PÅ EN KOPP KAFFE :)

Skrevet

:ler:

Er ikke mindre forvirret nå da!

Jeg har tenkt å vente til helgen, se om han gir lyd fra seg de nærmeste dagene. Og om han gjør det eller ei, så spør jeg om han har lyst til å finne på noe sammen i helgen.

Og det var IKKE en ons fra min side nei. For første gang på gudene skal vite hvor lenge har jeg møtt en jeg virkelig LIKER!

Skrevet

Så dra han med på kafe. Ikke vent lenger en til onsdag da. Menn er usikker dem og husk.

Skrevet

Helt latterlig å vente på noe som helst. Hva er poenget og HVA er det du vil med det? Hva F er galt i å ringe NÅ feks?

Verden er skrudd.

Skrevet

Jeg spurte, og fikk svar: "jeg er ikke klar for noe forhold akkurat nå..."

Har tatt den der selv mange ganger, så vet hva det betyr.

Aaaaaldri mer ons......skulle ha stukket da han sov. Vel, en erfaring rikere.

Skrevet

Men uansett kjempebra at du spurte da, så vet du nå hvor landet ligger :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jeg spurte, og fikk svar: "jeg er ikke klar for noe forhold akkurat nå..."

Har tatt den der selv mange ganger, så vet hva det betyr.

Aaaaaldri mer ons......skulle ha stukket da han sov. Vel, en erfaring rikere.

:troest:

Gjest Klok av skade
Skrevet

Hei!

Jeg tror det beste i slike sitasjoner kan være å ta kontakt og spørre om han har lyst til å finne på noe sammen med deg som en VENN..... På den måten kan man finne ut hvor landet ligger både hos han og også hos deg. Ikke sikkert du heller har de rette følelsene når det kommer til stykke. Ikke så dumt å bli kjent på en "ny måte" også får resten evnt. komme av seg selv.

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å holde på slik, player rett og slett.

Skrevet

Helt greit å gjøre sånt som mannen det er snakk om, men være ærlig å si det som det er når det bare dreier seg om en ONS... Lettere når begge vet hva de begir seg ut på.

Skrevet
Helt greit å gjøre sånt som mannen det er snakk om, men være ærlig å si det som det er når det bare dreier seg om en ONS... Lettere når begge vet hva de begir seg ut på.

Jeg synes ikke det er greit, synes det er å lure seg til sex ved å spille interessert, når man har fått det man ønsker dumper man vedkommende.

Det er helt greit hvis det er avklart på forhånd- og begge ønsker det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...