Gå til innhold

Er dette normal fylleoppførsel?

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget :-S
Skrevet

Ok, dette blir litt fjortis men, hvem andre enn dere KGdamer (og menn) kan jeg spørre?

Jeg var på julebord i helgen, men litt øl innabords. Jeg danset og hadde det gøy. Senere på kvelden gikk jeg og en annen på jobben ut for å "få litt luft" (jeg liker'n litt :sjenert: . Vi snakket ikke så mye... men han massserte meg på skuldrene, nakken og koste meg på håret (tok vekk håret mitt fra øynene og sånn...) Da jeg kom hjem fikk jeg sånn "drøm søtt"-sms. :grine:

Er det sånn folk gjør i fylla eller? Jeg har truffet han senere men da var stemningen bare rar mellom oss...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest 1
Skrevet

Tror det er ganske vanlig...det er typisk at de ikke mener noe spesielt med det. Hvis de skulle slumpe til å mene noe ekstra og dypere med det hele, bør de være menn nok til å ta en telefon eller ta initiativ til å treffes mer.

Hvis stemningen mellom dere i hverdagen ikke er naturlig eller spesielt god fra før, høres det ikke ut som om den plutselig vil bli bedre bare fordi han i fylla stryker deg over håret.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Det kan vaere begge deler. Noen ville gjort det hvis de virkelig likte personen, andre mener ikke noe med det. Men du kan kanskje prove aa faa bedre kontakt med ham ellers? For hvis han ikke likte deg i det hele tatt, hadde han neppe giddet aa henge med deg ;)

Gjest Perfekt biff
Skrevet

Vel, min nåverende kjæreste oppførte seg sånn.

Han var liksom ikke helt uinteressert, men hadde ikke tenkt tanken på at han kunne like meg på en måte... siden vi har litt felles venner, og alltid har sett litt til hverandre (uten å snakke noe serlig sammen)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar! Tror egentlig det er like greit at det ikke blir noe mellom oss... Det hadde blitt så mange problemer... Men hjernen min bare fortsetter og kverne gjennom det omgjen og omgjen... Det går vel over, min lille crush.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...