Arwen Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg skal ha middagsgjester i jula og har lyst til å servere fisk. Det skal være fiskefilet av et eller annet slag, så ovnsbakt hel fisk utgår. Noen som sitter på noen fantastiske oppskrifter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 3. desember 2006 #2 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg synes kveite med Sandefjordsmør er veldig godt. http://www.godfisk.no/page?id=215&key=9388 Ellers er det mange gode oppskrifter på samme link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 3. desember 2006 #3 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har på matklubben lagt ut oppskrift på breiflabb/torsk med bacon rundt og purresaus til. Noe jeg synes er veldig godt og mye kan lages ferdig på forhånd og det er praktisk når man har gjester. Ellers har jeg en gang laget torsk med rødvinssaus med potetmos til og det ble kjempegodt, men har mistet oppskriften og husker dessverre ikke hvordan jeg laget rødvinssausen. Eller hva med bacalaogryte? Jeg har fått det servert mange ganger som gjest og skulle egentlig ønske jeg hadde en god oppskrift selv. Så det som det ser ut som jeg ønsker meg er oppskrift på rødvinssaus og bacalao... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå