Gjest Nèa Athina Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Hei! Nå har jeg bestilt julegave på strawberrynet, jeg valgte å betale med visa. Jeg skrev inn kredittkortnr og utløpsdato. Men det feltet hvor jeg skulle skrive inn det tresifrede sikkerhetskoden var "grått", dvs jeg fikk ikke skrevet noe der. Men det ser ut som ordren gikk gjennom, jeg fikk ordrebekreftelse på mail. Men er det ikke litt rart at jeg ikke kunne skrive inn sikkerthetskoden???
Gjest Blanca Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har aldri skrevet inn sikkerhetskode der (bruker Mastercard), men har fått varene uansett.
Gjest Nèa Athina Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Okei, , takk for svar, da er sikkert alt i orden.
Gjest Cuddly Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Det går ikke å skrive der når man bruker VISA, nei
Gjest Miss_alexandria Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Det går ikke å skrive der når man bruker VISA, nei ← Tenker du generelt eller bare på strawberrynet? Når jeg fyller på mobilen min på Mobyson, så skriver jeg inn kortnummer og (sisv?) koden på tre tall....og det går jo også på visaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå