Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bare sett en episode, men jeg tror kanskje ikke det blir noe jeg fortsetter å se.

Hva synes du?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Dustete med den synginga synes jeg.

Fikk ikke med meg så kjempemye, men resten så ok ut.

Jul i svingen var mye koseligere :)

Skrevet

Synes det er en kjempekoselig serie jeg.

Det samme synes ungene her i huset.

Kos med litt julestemning og nedtelling til jul, siden årets barnetv serie på Nrk mangler begge deler.

Gjest -eline-
Skrevet
Dustete med den synginga synes jeg.

Den synes jeg og er helt merkelig! Hva er det der?!

Skrevet

Elendige greier. Gidder ikke se på det. Ikke ungene her heller. Jul i Svingen derimot, den er kjempebra!! :)

Gjest Mayamor
Skrevet

Jenten vår på 12 år likte denne. Ingen andre.

Jeg får se om jeg har tid å sette meg ned med henne i morgen og se selv.

Men alle 5 liker Jul i svingen. :)

Gjest StockDama
Skrevet

jeg ble finta ut når de begynte å synge...

Skrevet

Den hadde jeg sansen for. Tror vi kommer til å lære en del om gammel mytologi også etterhvert :) Men den synginga kunne jeg vært foruten...

Skrevet

Tror den blir mye mere spennende etterhvert. Tar seg nok voldsomt opp når det blir mere action.

Sønnen min på 7 år liker den godt.

Skrevet

Vet ikke heeeelt hva jeg synes om Lokes Rapsody.....med el-gitar og lettkledde kordamer.. :sjenert:

Skrevet

Jeg syns det er en koselig adventsserie. Syngingen kunne jeg vært foruten, men det er vel omtrent obligatorisk i familie-adventsserier..?

Skrevet

Synginga var litt ja...mmmm...merkelig, men jeg synes sangene er fine jeg. Sånn i seg selv. Om de passer inn i en adventsserie? Tja...

Skrevet

Her i huset synes vi den er litt kjedelig. Synging? Det har ikke jeg fått med meg. :ler:

Byttet sikkert kanal før det.

Skrevet

Liker jul i Valhall, og her ser vi den hver dag! :)

Og det er vel ikke noe mer synging der enn det var hos Blånisser, Skomakere og andre adventsserier? :klø:

Gjest Yoghurt
Skrevet

disse musikkvideone midt i setter meg litt ut ja :ler:

Annonse
Gjest Gjest 1
Skrevet

Jeg hadde ingen planer om å se på slikt, og ser hvertfall ikke på den på NRK (har lest om den og den virker kjedelig...)

Likevel har jeg begynt å se på den danske serien på TV 2, den er da fin! Skuespillerne er flinkere enn de norske, innholdet er mer intelligent og underholdende, og den undervurderer ikke barn, slik de norske ofte gjør.

:klappe:

Skrevet

Nå som de har kommet seg til Valhall syns jeg det er ganske morsomt.

Syns også de har noen fine karakterer (foreldrene) som er akkurat passe karikerte til at det ikke blir for flåsete, men samtidig morsomt.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg liker jul i valhall bedre enn jul i svingen (men lassemajas detektivbyrå på svt1 er best ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...