Sagitarius 78 Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Hei. Som noen av dere har sett har jeg holdt på å surfe her inne litt nå og da. Har drømt om bryllup en stund, og nå har samboeren min fridd til meg. SÅ nå kan vi begynne planleggingen og sparingen for fullt. Det som er litt morsomt er at jeg har fantasert om hvordan han skulle gjøre det, også går han og gjør akkurat det som jeg har drømt om... På 28 års dagen min tar han meg med på Ekebergrestauranten i Oslo, som en overraskelse, og vi koser oss med middag også frir han. Han hadde tenkt til å gå ned på kne i restauranten, men pga omstendigheten der og da (var trangt mellom bordene og idet det var bordbytte ved det bordet han skulle fri oppsto det noe annet) gjorde at han ikke fikk gjort det. Men jeg tror jeg hadde blitt så flau så på en måte var det kanskje like greit. Men det hadde vært moro og da. Det var selvfølgelig kjemperomantisk likevel. Han hadde kjøpt en kjempefin ring. 3 Diamanter i et hjerte, hvitt-gullring. KJempefin. Og vi har ikke engang god råd, han har jobbet tre helger i strekk nå og har tatt litt av de pengene og kjøpt ring til meg. Han er jo så søt da. Men jeg hadde ikke blitt noe mindre glad av å få en rose. Det viktigste er at nå har vi bestemt oss for å gifte oss, jeg vil ha han og han vil ha meg. Vi har en liten datter på 2 år så blir vi endelig en "riktig" familie. (blir deilig å være gift neste gang vi skal få barn også) Jeg skal opprette dagbok tenkte jeg, da kan du lese mer om oss. enn så lenge joiner jeg meg i bryllup 2008 gjengen. Er så lenge til, men vi trenger å spare penger, pluss at det er to venninner av meg som gifter seg til sommeren. Så det kan bli litt mye med tre bryllup. Kjempeglad. Hilsen meg sagitarius 78
Ginen Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Gratulerer!!! Nå er det litt over 2 uker siden jeg joinet 2008-gjengen, dette blir gøy!!!
Gjest Ballerina Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 GRATULERER så mye!!!!!! Det var kjekt med enda flere som skal gifte seg i 2008!! Det blir ett bra år
Sagitarius 78 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2006 Tusen takk fro gratulasjoner. Har startet bryllupsdagbok. (har jeg gjort det riktig??) er nybegynner i alle teknikkene her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=241839
Ciara Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Gratulerer så mye, dere har en spennende tid foran dere
Mirabella83 Skrevet 3. desember 2006 #11 Skrevet 3. desember 2006 GRATTIS! Så romantisk! Lykke til med forberedelser og sparing. Jeg koser meg veldig med planleggingen og håper dere vil gjøre det samme. Dere har jo god tid også, og kan få alt akkurat som dere vil ha det.
Gjest Septima Skrevet 3. desember 2006 #12 Skrevet 3. desember 2006 Gratulerer! Og velkommen til 2008-gjengen
Malama Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 Gratulerer så mye Nyt tiden som nyforlovet, og kos deg med forberedelsene!
^me^ Skrevet 3. desember 2006 #14 Skrevet 3. desember 2006 gratulerer så mye! velkommen til 2008 gjengen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå