tingeling Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 I en annen tråd kommenteres det at "prinsessekjoler" ikke bør brukes av de over 30.... Nyskjerrrig: hvor gamle er dere og hvordan ser kjolen ut? Tingeling
*Emma* Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Å phew da rekker jeg det akkurat Vi er begge 29 når vi gifter oss,men blir 30 senere samme år...
Brura2007 Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Brud: 24 Brudgom: 25 Jeg har en "prinsesseaktig" kjole
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 vi var 30 og 34. Jeg hadde valgt kjole utifra hva jeg likte, ikke fra alder...
Brura2007 Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Enig med Evelina, gå med den kjolen dere liker best. Jeg føler hvertfall ikke det er noen "aldersgrense" ved bruk av prinsessekjoler :-)
Gjest Ballerina Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Jeg kommer til å være 23 og han 26 - og jeg skal ha prinsessekjole!!! ...men synes ikke det bør være noen "aldersgrense" for det... man skal ha på seg det man vil ha på seg!!!!!!!!!!!!!!!
Annabell Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Jeg blir nesten 26 og brudgommen 28. Bruk den kjolen du vil synes nå jeg.
Armonia Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Han var 27, jeg var 24 da vi giftet oss.
Arkana Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Vi gifter oss neste år, da er jeg 28 og han 37. Prinsessekjole er utelukket uansett, det liker jeg ikke, enten man er 20 eller 40.
Simone Skrevet 3. desember 2006 #11 Skrevet 3. desember 2006 Jeg:23 Han:31 Det blir litt knapt å si at man velger den kjolen man synes er finest, den skal jo kle kroppen også da, som flere her inne har påpekt: det hender at man har bestemt seg for noe man skal ha eller noe man "iallfall ikke" skal ha, men når man får prøvd litt forskjellig, så finner man ut at man ser fantastisk i noe helt annet enn man hadde tenkt. Men selvsagt, smak foran "korrekthet".
Sagitarius 78 Skrevet 3. desember 2006 #12 Skrevet 3. desember 2006 Hei. Jeg er 28 nå og min tilkommende mann er 38. Vi gfter oss i 2008 og vil da være 30 og 40 (hadde tenkt til å ha stort 70 årslag da men det passer ikke før..humm :klø: Jeg skal ha den kjolen jeg liker, og alle må få lov til å ha det de liker. verden er subjektiv og smaken er som baken-forskjellig
Mirabella83 Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 Brud: 23 Brudgom: 26 Men dere... Hva er en "prinsessekjole"? -ikke helt dreven på det med pynt, kjoler og stæsj jeg
Gjest Septima Skrevet 3. desember 2006 #14 Skrevet 3. desember 2006 Høsten etter at vi gifter oss blir jeg 25 og han 28.
water1 Skrevet 3. desember 2006 #15 Skrevet 3. desember 2006 Jeg vil være 26 og han 28. Ja, jeg lurer også litt på hva som er definisjonen av prinsessekjole. Er det masse vidde og masse slør/slep? FOr meg er min kjole en "prinsessekjole" på mange måter, men tror ikke den går inn under andres definisjon av prinsessekjole. Veldig enig med Simone som sier:Det blir litt knapt å si at man velger den kjolen man synes er finest, den skal jo kle kroppen også da, som flere her inne har påpekt: det hender at man har bestemt seg for noe man skal ha eller noe man "iallfall ikke" skal ha, men når man får prøvd litt forskjellig, så finner man ut at man ser fantastisk i noe helt annet enn man hadde tenkt. Men selvsagt, smak foran "korrekthet".
Malama Skrevet 3. desember 2006 #16 Skrevet 3. desember 2006 Vi vil begge være 27, fyller 28 i løpet av en måneds tid etter bryllupet begge to. Og kjolen min er vel lit "prinsese", med slep, og jeg skal ha slør, og føler meg "som en prinsesse". Men jeg synes ikke det er en 30-årsgrense på det da! Smak og behag.
Marianne78 Skrevet 3. desember 2006 #17 Skrevet 3. desember 2006 jeg:28 han: 34 og jeg har den kjolen jeg likte jeg..
Sunbird Skrevet 3. desember 2006 #18 Skrevet 3. desember 2006 Vi vil begge være 31 år. Mulig kjolen min er "prinsesse"kjole,men det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg synes den er fin, og det er jo det som har noe å si. Ikke hva alle andre måtte mene passer seg.
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #19 Skrevet 3. desember 2006 Vi er begge 27 når vi gifter oss neste år, selv om jeg blir 28 ikke så lenge etter da... Synes ikke det er 30 årsgrense på prinsessekjole. Det må man gjøre som man føler. Selv har jeg en kjole med slep, men ikke stort skjørt. Det har mer med at jeg antagelig hadde sett enorm ut med et stort skjørt.
Kara W Skrevet 3. desember 2006 #20 Skrevet 3. desember 2006 Vi gifter oss to månder etter 31-årsdagen hans og en måned før 25-årsdagen min. Så jeg rekker å gifte meg før jeg er 25, som jeg sa da jeg var liten Går ting etter planen får jeg barn mens jeg er 25 også. Snakk om å planlegge langt i forveien. Kjolen min har jeg designet selv, og kan garantere at den ikke ligner på noen andres her på forumet (hvis ikke noen andre har like spesiell smak og er like sære som meg, da...) Jeg vill ikke kalt den for prinsessekjole. Jeg er litt usikker på hva folk legger i definisjonen prinsesskjole, men i hodet mitt blir det en som er i prinsesse-snitt, altså helskåret med ganske tettsittende overdel og over hoftene, med noe vidde i skjørtet. Tenker jeg for teknisk nå? Ellers vil jeg si at man bør velge den kjolen som passer til sin egen kropp og smak. Dette bør ikke ha noe med alder eller mote å gjøre. Noen 35-åringer ser ut som supermodeller, mens noen 25-åringer har en del flere kg enn de kanksje burdte. Det sier jo mye mer enn alderen. Og selvfølgelig en haug med andre faktorer som høyde, brede skuldre, bryster osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå