Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Noen som har dette spillet? Er det vanskelig? Morsomt? Julegavetips? Sammenlignet med de andre TP spillene, er dette bedre? Ikke? Eller? Hvilket er det beste TP spillet syns du?
Gjest Mayamor Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Vet ikke noe mer om spillet enn hva reklamen sier, men jeg MÅ bare kjøpe det da vi elsker brettspill og nå blir det spillkveld med venninnegjengen og husmorfotballen...
Rosenrød Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Hva er spesielt med dette i forhold til vanlige tp?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Hva er spesielt med dette i forhold til vanlige tp? ← Det er spørsmål fra 90-tallet.
punktom Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Det er spørsmål fra 90-tallet. ← Så du skal med andre ord slippe å dra til en bruktbutikk og kjøpe en vanlig TP solgt på nitti-tallet?
Gjest Mayamor Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har nå kjøpt det (etter å ha spilt det med en venninne) - og ja det er morsomt! Ikke minst at det er nytt, Punktom.
Meaty Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Så du skal med andre ord slippe å dra til en bruktbutikk og kjøpe en vanlig TP solgt på nitti-tallet? ← Noen som har sett "Beavis & Butt-head do America"? Der betyr TP noe helt annet Beklager, jeg klarte ikke å la være.
punktom Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Noen som har sett "Beavis & Butt-head do America"? Der betyr TP noe helt annet Beklager, jeg klarte ikke å la være. ← Toilet paper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå