Gå til innhold

Medisin 2007

ane85

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar :klem:

Jeg får se hva jeg gjør mht. matte, fysikk og kjemi. Jeg tok nemlig IB på videregående og har ikke vanlig norsk vitnemål liksom. Skulle ønske jeg gjorde det litt bedre på videregående slik at jeg kunne ha begynt rett på medisinstudiet :tristbla: Men sånn er det, og det er ikke noe jeg kan gå tilbake og endre på. Tror ikke grunnene mine er tungtveiende nok til å få spesiell vurdering for opptak heller.

Men du kommer helt sikkert inn! Ønsker deg masse lykke til :) Skulle ønske jeg var deg hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal søke, og håper inderlig jeg kommer inn. søker i oslo

har nå garantert rundt 74 poeng. men lurer på om jeg kanskje skal ta opp noen fag til våren for å være sikker.. er så kjedelig å mange 0.1 poeng eller noe.

jeg har tatt 2 år på universitetet, så det er derfor jeg har så høy poengsum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeei..Må man det da? Kan man ikke søke sånn før sommeren da? (Altså april) hvis man skal begynne høstsemesteret. Nå ble jeg veldig usikker her... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei..Må man det da? Kan man ikke søke sånn før sommeren da? (Altså april) hvis man skal begynne høstsemesteret. Nå ble jeg veldig usikker her...  :sjenert:

vet ikke helt om jeg forstår deg jeg. men jeg mener at alle må søke på våren (er vel april).

kanskje noen andre kan hjelpe oss??

jeg veit at jeg skrev at jeg skulle søke både høst og vår, men man må søke på begge på våren(men det vet du kanskje.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt om jeg forstår deg jeg. men jeg mener at alle må søke på våren (er vel april).

jeg veit at jeg skrev at jeg skulle søke både høst og vår, men man må søke på begge på våren(men det vet du kanskje.. ;) )

Hehe..Nå er jeg med deg ja. Da er vi enige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal søke, og håper inderlig jeg kommer inn. søker i oslo

har nå garantert rundt 74 poeng. men lurer på om jeg kanskje skal ta opp noen fag til våren for å være sikker.. er så kjedelig å mange 0.1 poeng eller noe.

jeg har tatt 2 år på universitetet, så det er derfor jeg har så høy poengsum

74 poeng bør holde til Oslo Vår ihvertfall.

=)

Jeg er ikke i en situasjon til å velge (helt) fritt, så jeg tar vel det jeg kommer inn på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man vite svaret på både høst og vår samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...