Pernille Skrevet 7. februar 2003 #1 Skrevet 7. februar 2003 Nordisk vinterblek hud søker råd før avreise til sol, sjø og varme. Er det noen vits i å ta solarium???
Tusseline Skrevet 7. februar 2003 #2 Skrevet 7. februar 2003 Solarium kan være et bra alternativ i små mengder, vel og merke. Har du prøvd deg på selvbruningskrem tilegnet ansiktet? Det krever litt teknikk og erfaringer slik at du ender opp med et pent resultat, itillegg til gode produkter. Eller hva med en ferietur til de sydlige strøk? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #3 Skrevet 9. februar 2003 Det jeg lurte på var i grunn om det er noen vits i å ta solarium før jeg reiser på ferie . Skal på seiltur og regner med at sola blir sterk kost for huden. Har shoppa solfaktor 30 og tenker å bruke den flittig! Flere av de vi skal reise sammen med har tatt solarium - for å forberede huden, som de sier. Har det noen effekt???? Jeg er skeptisk til det. Noen erfaringer? Pernille - ikke innlogget
LilleMy Skrevet 9. februar 2003 #4 Skrevet 9. februar 2003 Ta en tre-fire soltimer i solarium, ikke for å bli brun, men for å tilvenne huden solstrålene! Det er lenge siden solen tok i dette landet... Selv var jeg en tur i Spania for ett par uker siden, og hadde IKKE tatt solarium først... og til tross for sterk hud (som blir meget brun ellers) fikk jeg soleksem på brystet og overarmene. Og ja, jeg brukte faktor.... Soleksem KLØR, så min anbefalig er altså; tilvenn huden!! God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå