Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Jeg trodde bolerobølgen var over... er det fremdeles in?
Gjest Blanca Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Bølgen er nok over i de hardeste motekretsene, men det florerer fortsatt av boleroer i butikkene.
Sniff Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har fått følelsen av at bolero har blitt et "klassisk plagg", på lik linje med cardigans f.eks. Men ikke spesielt høtt lenger nei.
Quirky Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Jeg ville ikke brukt det nå, for å si det sånn. Og jeg er ingen dedikert moteslave.
Drua Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Jeg kan godt finne på å bruke bolero nå, hvis det er riktig for antrekket. Enig med at det nok begynner å bli klassisk på linje med cardigan.
Lourdes Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Jeg kan godt finne på å bruke bolero nå, hvis det er riktig for antrekket. Enig med at det nok begynner å bli klassisk på linje med cardigan. ← Florerer jo av de i alle typer klesbutikker, så jeg føler ikke at det er ut. Det blir et alternativ til cardigan..
Gjest Saramia Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Jeg synes boleroer er grusomme. Og jeg vil ikke bli sett i en sånn, hverken død eller levende...
Arwen Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Jeg bruker det nå, men mer av praktiske årsaker Jeg synes de heklede som bare dekker over skuldrene er veldig fine, men ellers er jeg lei. Aner ikke om det er in eller ut...
Vannkvinne Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Bolero er et klassisk klesplagg. Det har eksistert i mange år, og det har vært en periode at det har vært veldig in, meget mulig at denne perioden er slutt, men bolero vil ikke bli umoderne. Istedenfor å være opptatt av om det er in eller ut, er det vel viktigere å se på on det passer til kroppen din. Jeg synes det passer best til timeglassfasong (slank..)
Rexina Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Mulig det er praktisk og klassisk, men det er jo så harry, synes jeg. De heklede som bare dekker skuldrene kan være fine til noen antrekk men de man knyter under puppene.. Katastrofalt!
Vannkvinne Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 En pen bolero som sitter riktig, er selvsagt ikke harry. Hvis du er feit, med svære pupper og mage, vil det ikke se bra ut med bolero.
Miracl3 Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Ut eller inn? Kle deg etter kroppsfassong ikke etter moten
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #13 Skrevet 4. desember 2006 Ut eller inn? Kle deg etter kroppsfassong ikke etter moten ← Jo så klart, men det går vel an å lure for det?
Gjest Vilja :-) Skrevet 4. desember 2006 #14 Skrevet 4. desember 2006 Jeg kjøpte endel boleros i fjor høst/vinter som jeg også bruker mye i år. Jeg synes bolero er flott, og kommer nok til å fortsette å bruke det til jeg selv går lei.
Yme Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 Nei, det er ikke fint i det heletatt! Jeg likte det igår, men idag er det bare SÅ stygt... Er vi bittelitt moteslave?
Yme Skrevet 7. desember 2006 #17 Skrevet 7. desember 2006 Jeg ville ikke brukt det nå, for å si det sånn. Og jeg er ingen dedikert moteslave. ← *fniiiiiis* Du glemte ironiflagget bak: jeg er ingen dedikert moteslave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå