Klips Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg fikk nettopp høre av svigermor at mannens kusine har en dagbok på en eller annen mammaside, men jeg husker ikke hva hun sa den het. Kan selvfølgelig ringe svigermor etterpå, men hun husket ikke sånn helt nøyaktig. Derfor lurer jeg på hvilke mammasider dere vet om, så jeg kan se om noe likner på det hun sa. Dette er ikke stalking, altså men hun fødte svært prematurt, i Spania, og jeg har tenkt så mye på henne etter at jeg hørte om det tidlig i høst, enda jeg har møtt henne bare et par ganger. Endret 4. desember 2006 av Klips
Kylling Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Ikke stalking? Hvis du er interessert i livet hennes, så kan du jo heller ringe henne selv og høre hvordan det går?
Klips Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Ja, jeg skjønner at dere oppfatter det som stalking. Jeg vet ikke om en telefon fra en man har snakket med i et par brylluper er det man ønsker seg aller mest når man har en baby i kuvøse, jeg får spørre svigermor en gang til så lenge. Det er altså ikke en hemmelighet at hun har denne dagboken, men noe familien har fått vite. Men svigermor husket bare sånn ca. hva den het, og det var ikke noen side jeg har vært innom.
Klips Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2006 Takk. Lurer på om det var noe "barneverden" eller noe. Skal sjekke.
melina Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 mammanett.no og babyverden.no er to andre
Gjest gurimalla Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Så finnes det noe nytt som heter foreldreforum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå