Loevinna Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Hjemme hos mine foreldrene har vi alltid hatt flerfargede lys på juletreet. tenker da på de juletrebelysningene som det ofte er 16 stk lys i, ikke de minilysgreiene som det er blitt mer og mer av i butikkene.. men av de lysene som har samme pærene som adventstakene har.. Jeg kunne godt tenkt meg å pynte mitt juletre i år med samme type, men jeg finner bare pærer som er hvite/gjennomsiktige.. Noen som vet hvor man kan få tak i pærer som er rød, blå og grønne - rett og slett fargede pærer?!?!
Malama Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 JEg lette i årevis, for jeg er også vokst opp med slike. tilfeldigvis kom det i salg juletrelys med fargede pærer, og ekstrapærer, på obs i min hjemby for noen år siden, og jeg fikk kjøpt inn (dvs, min bror gjorde det for meg, for jeg bor ikke der) en pakke slike lys, og tre eller fire pakker ekstrapærer... Han kjøpte til seg selv også (enda har ingen av oss hatt eget juletr, men lysene har vi, i år skal ejg bruke mine, og kanskje han sine også) og våre foreldre kjøpte ekstrapærer, for de hadde måttet bytte ut et par med slike blanke. Dessverre har jeg kke sett det igjen siden (og de var bar røde, grønne og gule, ingen blå dessverre, de 2-3 blå var noe av det fineste på hele treet syntes jeg...) Å komme over slike fargede pærer krever litt flaks tror jeg, men finner du, så er det bare å hamstre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå