Gå til innhold

Høy musikk!

Thomas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det går på kjønn, men på hvor langt man har kommet i utviklingen av å ta hensyn til noen andre en kun seg selv.

(kan selvfølgelig hende at kvinner er overrepresentert der, men jeg kjenner både jenter som spiller for hele nabolaget, og gutter som irriterer seg over og ikke forstår nødvendigheten av å bråke så andre må rope for å høre sine egne tanker.)

(og det gjelder uansett hva slags musikk du spiller) (hørte også på AC/DC på full guffe i bilen, med vinduene på vidt gap, når vi var fjortis, og klart.. "det var eneste måte"... men så brydde vi oss døyten om andre en oss selv også da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at metal bør spilles på et volum som får en til å fornemme at noe i ørene eksploderer, og at det begynner å blø der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må AC/DC stå på i det hele tatt... :hoho:

ovennevnte band på full guffe i lengre tid av gangen kan faktisk få meg til å bli voldelig - kansje kan det til og med ende med drap? Så enhver som er glad i livet og helsa si bør dempe volumet når jeg er i nærheten, thats for sure....

Og det er sikkert fordi at jeg er jente... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Jeg mener at metal bør spilles på et volum som får en til å fornemme at noe i ørene eksploderer, og at det begynner å blø der inne.

Enig. Canibal Corps ruler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har heller aldeles ikke problemer med å skjønne at noe musikk bare må spilles høyt så det riktig dunker inni hodet. det blir ikke bra hvis ikke :wink: :oops:

MEN jeg har heller ikke problemer med å ta hensyn! Til rett tid og på rett sted mener nå jeg da .

Man er da så pass voksen .... hehe som fjortis så tok jeg ikke mye hensyn ....da var det Metallica så det dundret når jeg hadde fighter med familien ....det var deilig det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Selv har jeg den uvanen at jeg liker å spille relativt høy musikk når jeg er alene i bilen, men AC/DC..?

En av grunnene til at jeg spiller høyt er at det overdøver min grusomme sangstemme (splitter piiiiiiiiiiiiiiiiiiine!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du problemer med suging også da?? :hoho::hoho:

Da bør tråden flyttes til Seksualitet - der er det sikkert hjelp å få :ler::hoho::ler:

(sorry, greide ikke dy meg jeg hehehe :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har kvinner så vanskelig for å forså at AC/DC skal spilles på max?

Det har ikke jeg problemer med..for her spilles AC/DC,Iron Maiden,ACCEPT,Helloween og Twisted sisters på FULL guffe altså på MAX.

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei.... skjønner at dere er vanskelige her, skal prøve å forklare for dere.

ACDC er ok, det kan spilles på max, og det er hørbart. Men hvermannsen hører ikke på ACDC, men på destinys child, britney, sputnik eller eminem. Og det er ikke bra på max, egentlig ikke bra i det hele tatt, uansett.

Nei, sett på Nirvana, folkens. La kongen rocke!

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nei, sett på Nirvana, folkens. La kongen rocke! Kid-a

Jeg kunne aldrig noe med Nirvana på nitti - tallet; men kan jo prøve å høre dem igjen nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...