Gjest piropa Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 vil ha större og fyldigere lepper! :kgblunk: Noen som har prövd gode produkter? Har hört/lest om Lip Fusion.. er det noe bra? Er jo ganske dyrt, saa bör jo faa valuta for pengene. Ser paa nettet at det er ulike produkter fra Lip Fusion. Hva er forskjellen paa Lip Fusion ("vanlige" typen, med ulike farger aa velge mellom) og Lip Fusion XL? Faar en större lepper av sistnevnte? Vil ha stoore lepper, hihi eller syns dere andre produkter er bedre? :smile:
lene24 Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 har en liten sak - lip fushion som jeg bestilte på www.blush.se. Den funker veldig bra!!! ellers har jeg prøvd modelco sin, ikke fullt så bra i forhold......
ZIBRA Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har lip fushion men den funker ikke i det hele tatt synes jeg... men man får veeldig myke lepper av den. Men absolut ikke verdt pengene..
Gjest Fruktfat Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 tar jeg ikke helt feil er det -50% på lip fusion på strawberrynet nå.
Lola83 Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har prøvd det meste av lipglosser som liksom skal ha "plumping" effekt, men det er jo ikke en eneste en av de som gjør leppene større. Bare noe tull. Eneste jeg har fått større lepper med er Restylane injeksjoner..men anbefaler ikke det, man får pløsete lepper når man slutter med det..og det er forresten for jævelig vondt og gjøre, pluss at det er DYRT.
stikkelsbær Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Er Lip Fusion sånn at det kribler og svir litt i leppene?
Bex Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Hei Jeg synes det kribler litt i leppene når jeg bruker Lip Fusion. Jeg føler hvertfall at det gir litt større lepper, det skjer hvertfall noe med munnen min etter jeg har tatt det på et par ganger. Har nettopp bestilt ny fra Strawberrynet. Kom på 116 NOK totalt. Det er den verdt!
Crianza Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Hei. Har prøvd flere typer, men synes ikke at noen virker - dessverre...
393 Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei du der som startet dette emnet, jeg håper at du kan høre på meg litt, jeg har vertfall en erfaring å komme med. Jeg kjøpte en Lip Fusion, pga jeg ville ha større lepper, jeg syntes leppene mine ble stygge, fordi bare underleppen ble større, -det var ikke gøy MEN, da jeg kjøpte XL, den i sølv, halooo, den var: -Deilig i smak (ikke lipsyl eller glos- smak, men en egen lett en) -uvanlig bra kosistens som falt rett på plass, sklir heller ikke ut -Ikke hvit, men bare helt gjenomsiktig med nydelig glans! -Det kjennes når du tar den på at det svirstikker litt, noe som du fort synes bare er behagelig spesielt når du finner ut---> -DEN VIRKER DEN VIRKER VEN VIRKER -og så til de grader! -men du bestemmer jo selv mengden -DEN ER ALERGI FRI (jeg har atopisk eksem, astma og ellers bare umulig følsom hud, tåler ikke aloveralippsyl, ikke lippglosser, ingen ting med farge, eller uten! Men denne har en spesiell evne til og ikke skape alergiske reaksjoner, -de har sikkert ikke giddet og putte oppi alt slags, bare det mest nødvendige) -DET ER ET FANTASTISK PRAKTISK speil på hele glossen, den er i vakkert blangt sølv som fungerer veldi fint til lommespeil, også når du bruker denne glossen selvfølgelig -Den varer i ca en mnd, som daglig og natlig bruk, vil du ha mer efekt enn du får på dagtid, -noe du ikke kan ungå, kan du bruke den også om natten, og ta den på eter du har pusset tennene, -du må ikke peele lippene, det blir alt for mye slitasje, la huden få fikkse seg selv folkens, det er naturlig og ha en beskyttende hinne utpå kropen, -men uansett, bruk den da gjerne som det den er skapt for; om natten da huden jobber best, og du får store lepper. -Bevar det ved og fortsette med lip Fusion Du kan bruke den sa hu i butikken, dag som på natt En sa til meg at du kan få litt mer rynker av den, noe som jeg ikke har hørt før eller siden, men er jo mulig og spør på parfymerier, før man bestemmer seg Lykke til, -Denne er definnitivt best, og for de som har rå til det så er pengene verd denne Jeg prioriterte denne en vinter, fordi ingen ting annet unslapp meg alergiske reaksjoner på lippene, som elelrs ville ha blitt VELDI flassete sprikkete og tørre, Jeg vil ringe dem og spør om de kan lage en uten collagen, for alergikere som trenger en lipsyl eller gloss, et billigere alternativ uten collagen da altså. JEG HAR IKKE VERT BORTI NOE BEDRE I DET HELE TATT OG HA PÅ LEPPENE. Den virker for alle problemer jeg har hatt. Sikkert god for andre med problemlepper/hud også. Derfor, -ver gjerne med og ring dem og spør om de kan lage en uten collagen som er billiger, bare til ømfintlige lepper som trenger pleie Stor klem, til de som tar vare på seg selv ! Naha, -jeg kjekket og du får den 200kr billigere om du kjøper den på Strawbery net :D Endret 28. oktober 2009 av 393
Matvraket Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Du har oså Dior Maximizer til rundt 250 kroner....Litt gloss aktig, men skal også hjelpe på
Lilandry Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg synst den hadde absolutt ingen virkning.
Gjest shakeitlikejello Skrevet 30. oktober 2009 #13 Skrevet 30. oktober 2009 Lip fusion gjorde leppene mine større, synlig for både meg og vennina mi. Forresten, jeg trenger en ny en, hvor får jeg kjøpt det billig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå