Hu i Svingen Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Ja, jeg er ganske fornøyd med YSL Faux Cils, men jeg får den ikke av med sminkefjerner. Dvs. jeg får av det aller meste, men det sitter fortsatt fast en del mellom vippene helt nederst, og det klumper seg ved neste påføring. Kan jo ikke gnukke bort halvparten av øyevippene hver gang heller. Har prøvd med den blå L'oreal-fjerneren (fra dagligvare) og med 3i1-rensen fra Vichy. Noen tips?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Jeg fjerner den enkelt med vanlig rens til ansiktet (Dermalogica). Har aldri hatt noe problemer med det. Forøvrig er Lancômes tofase øyensminkefjerner den beste jeg har prøvd.
Gjest piropa Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 heisann! YSL faux cils er forövrig verdens beste mascara ! jeg har aldri hatt problem med aa fjerne mascaraen,- bruker sminkefjerning-servietter fra Simple (tror jeg det var, grönn pakning en faar kjöpt i de fleste matbutikker/H&M osv.. billig og bra!
Gjest Alyx Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Det funker med litt fuktighetskrem, da trenger man ikke gnukke så veldig heller, bare tørke av med bomull etterpå.
Gjest Kanelia Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Jeg brukte Biotherm biocils øyensminkefjerner da jeg brukte YSL faux cils mascara. Jeg synes den fjernet alt.
Gjest Blanca Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Jeg synes den går raskere av om jeg bruker en kremete fjerner. Jeg bruker rensemelken fra Dr. Hausckha i både ansikt og til øyne.
Shanka Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Bruker også simple renseservietter til å fjerne maskaren, synes det går helt fint, så lenge servietten ikke er nr. 1- da er den litt tørr, men når jeg kommer lengre ut i pakningen, går det veldig bra.. Vurderer å finne en bedre
Philippa Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Jeg brukte denne mascaraen før, og hadde aldri problemer med å få den av. Bruker øyesminkefjerner fra Chanel (som for øvrig er veldig bra).
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Jeg ble kjempeskuffa over Faux Cils. Den lukter mye, sverter under øya mine, men sitter fast i vipperøttene når jeg vil fjerne den. Hmpf. Tilbake til Hypnose og Definicils for meg.
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Har begynt å bruke Depend Pads (oljefrie) til den. Er sjokkert over hvor godt det fungerer. Bare holder mot en liten stund så det løsner, så er det i gang med å fjernes. Billig på H&M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå