Catzy Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Kjøpte nettopp en pen potteplante. Dessverre visste ikke damen i blomsterbutikken hva det var, så nå prøver jeg å finne det ut på egenhånd. Planten er max 10 cm fra pottejorda, men ganske bred. Masse små blader og små, runde, røde bær. Bladene er ganske ovale, max 2 cm lange. Noen som aner hva slags plante det er? Catzy
Catzy Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2006 OK, takk for tips. Jeg tror det er en melbær-plante, forresten.
Gjest Saramia Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Hva i alle dager er det for en blomsterbutikk du har vært i??? Selge planter i en blomsterbutikk og så vet de ikke hva det er???
Catzy Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2006 Tror damen var helgehjelp. Har aldri sett henne før, og jeg er innom butikken ganske ofte, siden den ligger i nabobygget for der jeg bor. Men ja, jeg stusset også. Har tenkt å stikke innom i morgen og sjekke med de som jobber der fast.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Tipper det er Gaultheria. Den er i hvert fall vanlig i handelen for tida. Bilde av den her, må bare bla litt nedover. Melbær tror jeg ikke det er, har jeg aldri hørt om noen som har solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå