Gjest Marja Skrevet 7. februar 2003 #1 Skrevet 7. februar 2003 Jeg er 3 mnd. på vei. De første 2,5 mnd. har det gått ganske greit, men jeg har hatt kortere lunte enn vanlig. Nå de siste ukene har jeg gått og vært nesten konstant sint. Jeg er sint på kjæresten (selv mener jeg av gode grunner) og jeg er sint på sjefen, på arbeidsforholdene. Helt av seg selv klarer jeg også å dikte opp historier som gjør meg sint. Det er akkurat som om jeg drømmer opp historier hvor folk gjør meg urett og som jeg blir sint av, og at det er deilig å være sint fordi jeg har rett til å bli sint i de tenkte situasjonene. Jentene på jobben merker også at jeg ser relativt bisk ut for tiden. På natte drømmer jeg også sinte drømmer og kan derfor ofte våkne sint. Dette kan da umulig være sundt for barnet? Jeg blir også veldig anspent av dette. Har temperament fra tidligere av, men så langt fra i nærheten av slik jeg har vært i det siste.
Taurus Skrevet 7. februar 2003 #2 Skrevet 7. februar 2003 He he! La ut et innlegg på snartmamma.com om lignende problem. Jeg er ikke akkurat sint og bisk, men svæææææært hissig. Kjenner igjen det du forteller ja. Er 11+3 i dag, og dette startet for 1-2 uker siden. Det er jo ikke bra for den lille om du er rasende hele tiden, men om du er litt sint innimellom gjør ikke det noe. Det er verre at du er sint på kjæresten, for han er jo der hele tiden. Jeg er nemlig kun hissig på jobb (og der er ALLE usannsynlig teite og dumme ), så hjemme får jeg en frisone. Du må nok bare prøve å le litt av deg selv, roe deg ned og ikke stresse. Hvis du er sliten og stresset, blir sinnet verre. Det er i hvertfall svæææært normalt. Noen blir snille som engler , andre blir små djevler Det går forhåptenligvis over.... En hissig klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå