Gabriella Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er inne i en Chanel-periode for tiden, og siden jeg snart trenger ny renseserie til ansiktet (bruker Babor, som forsåvidt er bra, men som ikke hjelper mot urenhetene mine), lurte jeg på å kanskje prøve Chanel neste gang, jeg tror faktisk det er det eneste merket som jeg aldri har prøvd ansiktsrens fra. Er dette bra produkter?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Har personlig ingen erfaringer med renseproduktene til Chanel, men jeg er i utgangspunktet skeptisk til renseserier fra parfymerier. Har du vært hos hudpleier og testet produkter?
Lourdes Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Liker godt Chanel jeg. Har brukt ulike kremer og ansiktsvann. Vært kjempefornøyd. Eneste jeg ikke liker med de kremene jeg har brukt, er at de har vært på boks og ikke tube eller pumpeflaske. Synes sistnevnte er mest praktisk. Jeg har relativt sensitiv/vanskelig og uren hud og Chanel har fungert helt fint for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå