Bohemia Skrevet 7. februar 2003 #1 Skrevet 7. februar 2003 Har lenge gått og tenkt på at jeg burde skaffe meg The Piano på dvd. Den nydelige filmen med Holly Hunter i hovedrollen. Så den første (og eneste) gang når den ble sendt på Tv2 for noen år siden.. Har nå søkt etter den på diverse nettsteder, uten resultat.. Utrolig skuffende, siden den, etter min oppfatning, er en makeløs vakker og intens film. Hvordan i alle dager kan den IKKE være å få tak i på dvd? Noen som har den på vhs, event. vet hvor den er å skaffe?
starie Skrevet 7. februar 2003 #2 Skrevet 7. februar 2003 Jeg lurer også på dette! Har lett etter den overalt, men finner den bare på leiefilm..
Kreps Skrevet 7. februar 2003 #3 Skrevet 7. februar 2003 er det denne dere leter etter. ?? Fant den på Play.com. har handlet mye der, så jeg vet det er trygt. Prisene er inkludert porto. mye bra og billig.. :D http://www.playserver2.com/play247.asp?pag...r=R2&title=2390
Bohemia Skrevet 7. februar 2003 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2003 Å herrens navn & rike Kreps, det var jammen flott.. !! Endelig, after all these years
Kreps Skrevet 7. februar 2003 #5 Skrevet 7. februar 2003 Fint og kunne hjelpe, Hvis du betaler med kort, trekkes det rett fra kontoen, og du har filmen i postkassa et par dager etter. Selv har vi handdlet mellom 100 og 150 filmer der, så jeg vet at det ikke er noe krøll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå