Gjest Sidney Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Jeg trenger en ny mobil, men vet ikke helt hvor og hva jeg skal kjøpe. Til mitt bruk trenger jeg egentlig bare en helt enkel telefon uten masse funskjoner. Jeg bruker tlf. stort sett bare til å ringe og sende sms. Kamera hadde vært kjekt å ha, men slett ikke nødvendig. Nå har jeg kontantkort, men vil gå over til abonnement med samme nr. som jeg har nå. Er det noen plasser som har kampanjer på mobiltelefoner nå? Jeg vil ha et rimelig abonement også.
Gjest Deception Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Sjekk ut komplett.no og mpx.com; de har et bra utvalg av telefoner i alle prisklasser, og både med og uten abonnement.
Arwen Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 telenor.no har faktisk også en del bra tilbud.
Kaffegjesten Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Her jeg bor kommer Aftenposten hver dag stappfull av også mobiltilbud, enten som annonser eller som vedlegg fra Elkjøp, Lefdal e. lign Du kan også sjekke www.amobil.no for å finne billigste, beste mobiltelefon med og uten abonnement. Husk at Telenor er sannsynligvis det dyreste abbonement du kan ha uansett type. Sjekk Chess eller Tele2 i stedet Endret 2. desember 2006 av Kaffegjesten
Arwen Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Men chess og tele2 er utrolig dårlig på tilbud på modiler med bindingstid
Gjest Sidney Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Tusen takk for svar. Selv om Telenor ikke er de billigste når det gjelder abonnement, har de noen gode tilbud på telefoner. Jeg lurer litt på denne og eller denne. Sony Ericsson K610i så slett ikke dum ut. Fant en test på nettet som telefonen kom godt ut av det i. Med det abonnementet jeg vil ha, koster tlf. 199,- + 200,- i etablering.
Amanlis Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Hvis du vil ha Nokia telefon ville jeg valgt denne i stedet. Den har noe bedre batterikapasitet og en mye bedre skjerm. Dessuten er den noe rimeligere på Telenor sine sider.
Arwen Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Sony Ericsson K610i så slett ikke dum ut. Fant en test på nettet som telefonen kom godt ut av det i. Med det abonnementet jeg vil ha, koster tlf. 199,- + 200,- i etablering. ← Den kjøpte jeg for et par uker siden. Er veldig fornøyd! (Er vant til samsung) Kjøpte den med DJuice nonstop som faktisk er et bra abonement for mitt bruk
Sukkersøta Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 http://www.chess.no/ Her kan du kikke litt. Er selv ute etter ny telefon med billig abonnement. Tenker på Chess Touch kanskje.. Lykke til
Coronas Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Jeg trenger en ny mobil, men vet ikke helt hvor og hva jeg skal kjøpe. Til mitt bruk trenger jeg egentlig bare en helt enkel telefon uten masse funskjoner. Jeg bruker tlf. stort sett bare til å ringe og sende sms. Kamera hadde vært kjekt å ha, men slett ikke nødvendig. Nå har jeg kontantkort, men vil gå over til abonnement med samme nr. som jeg har nå. Er det noen plasser som har kampanjer på mobiltelefoner nå? Jeg vil ha et rimelig abonement også. ← Sjekk ut www.ownersbuy.no og få med deg familie, venner, fiender osv osv. Ringer gratis da. Pluss at du får ny tlf hvert år, også nesten gratis om du selger din "gamle"
Gjest Sidney Skrevet 3. desember 2006 #11 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har nå bestilt en Sony Ericsson K610i med djuice magnum abonnement. Mannen min fikk også lyst på ny mobil med samme abonement. Han må bare bestemme seg for hvilken telefon han skal ha. Tenkte vi skulle få oss "fri familie" slik at vi 5 i familien kan ringe gratis til hverandre. Siden alle har kontantkort fra før, må derfor to over på abonnement. Dermed blir det oss voksen som gjør det, og da kan vi like godt ta med en mobiltelefon på kjøpet . Takk for alle svarene .
Cupcake Skrevet 3. desember 2006 #12 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Da jeg trengte ny mobil kjøpte jeg mobil med Chess Gold. Ganske billig abonnement, uten bindingstid og med telefon som du betaler ned med et fast beløp pr. måned. Funket veldig bra synes jeg, og min mann som også kjøpte. Endret 3. desember 2006 av Cupcake
Coronas Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har nå bestilt en Sony Ericsson K610i med djuice magnum abonnement. Mannen min fikk også lyst på ny mobil med samme abonement. Han må bare bestemme seg for hvilken telefon han skal ha. Tenkte vi skulle få oss "fri familie" slik at vi 5 i familien kan ringe gratis til hverandre. Siden alle har kontantkort fra før, må derfor to over på abonnement. Dermed blir det oss voksen som gjør det, og da kan vi like godt ta med en mobiltelefon på kjøpet . Takk for alle svarene . ← Huff, bare 5 personer. Vi kan ringe gratis til alle som er medlem av ownersbuy. Få med alle i familien, venner og kjente og du kommer lengre med det enn andre abonnement. Får stadig tlf fra telenor, chess og tele2 men ingen av de kan gi meg det samme som jeg har. De bare sier.... "ja, dette kan vi ikke konkurrere mot, ha en fin dag" Ownersbuy er folkelig "bedriftsabonnement"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå