Rexina Skrevet 4. desember 2006 #21 Skrevet 4. desember 2006 Shampo - Wella Balsam - Samme som over Dusjsåpe - Palmolive Aromatherapi (lilla) eller Dove Shower Creme (deilig lukt) Intimsåpe - Bruker ikke Bodylotion - Loreal, men glemmer å bruke den Deodorant - Akkurat det samme, så lenge det funker. Noe billig. Sminkefjerner - Bruker ikke, evt renseservietter Cleanser - Amway, men gleder meg til den blir brukt opp, så jeg kan prøve Cliniderm Pure & Clean. Toner - Amway, men vil ha Cliniderm Pure & Clean. Serum - Bruker ikke Dagkrem - Loreal Happy Derm Øyenkrem - Bruker ikke Concealer - Loreal Illumintaor (eller E. Funkhouser) Foundation - Clinique Rouge - Hm eller Dior Pudder - Amway, men vil ha Body Shop Øyenskygge - Isa Dora eller Dior Eyeliner - Lancome eller HM Mascara - Loreal, Telescopic. Elsker den Lebestift - Loreal, men bruker ikke ofte Lip gloss - Vaselin eller Jucy Tubes Skum - Bruer ikke, men vil prøve den nye til Loreal Hårspray - Loreal Pump Spray Parfyme - Har altfor mange, men bruker: Fifth Avenue, C.K Escape, DKNY Be Delicious (om våren og sommeren) og ønsker meg Euphoria fra C.K
Gjest Vilja :-) Skrevet 4. desember 2006 #22 Skrevet 4. desember 2006 Shampo: KMS California Silksheen Balsam bruker jeg sjelden Dusj: Palmolive AromaCreme, rosa Deo: Sterilan Active Bodylotion: Vichy Lipidiose 2 Øyensminkefjerner: Nivea Ansiktsrens: Dermalogica Special Cleansing Gel Dagkrem: Dermalogica Active Moist Nattkrem: Dermalogica Skin Smoothing Cream Øyekrem: Dermalogica Intensive Eye Repair I tillegg bruker jeg Medicating clearing gel fra Dermalogica, over natta, på evnt. urenheter. Leppepomade: Dr. Hauscka og Echinastick Concealer: Magic concealer fra HR Rouge: Chanel Pudder: Kanebo transparent løspudder Mascara: Kanebo 38 Kajal: Lancome
Salt Skrevet 4. desember 2006 #23 Skrevet 4. desember 2006 Shampo: Joico Silk Result Balsam: samme som over Hårkur: leter etter den perfekte Dusjsåpe: den med mango fra Bodyshop Intimsåpe: Aco Hårstyling: Paul Mitchell Super Skinny Serum + skum fra Kerastase Deodorant: Biotherm Deo Pure Bodylotion: den fra Biotherm med sitrusduft Ansiktsrens: Shiseido Pureness renseskum + tonic Dagkrem: Shiseido Pureness moisturizing gel - cream Øyekrem: Biotherm Aquasource yeux Fuktmaske: Shiseido The Skincare moisture relaxing mask Ansiktspeeling: Estee Lauder So Polished Foudation: Dior Eclat skin Concealer: HR Magic Concealer / YSL Touche Eclat Solpudder: Guerlain Terracotta Mascara: HR Lash Queen Øyenskygge: YSL og Dior Øyenbrynsskygge: Shiseido Øyenbrynsgele: H&M Parfyme: Flere forskjellige, nå for tiden går det i DKNY "Be Delicious"
FantasDick Skrevet 4. august 2009 #25 Skrevet 4. august 2009 Shampoo/balsam/hårkur: Redken Extreme Kroppsvask: Dr.Greve dusjsåpe og Dr.Greve intimvask Deo: Adidas Lotion: Dove summer glow Ansiktsrens: Special cleansing gel, Dermalogica Fuktighetskrem: Active moist/Skin smoothing creme, Dermalogica Øyekrem: en fra Shine Peeling: en fra Shine Foundation, concealer, rouge, bryn/øyeskygger: Everyday Minerals Solpudder: Dior Eyeliner, kajal: H&M Mascara: Maybelline, L'Oeréal Gloss: alt mulig fra HM til Dior o.l. Parfyme: alt mulig rart fra gode parfymemerker til kjendisparfymer til H&M. Bruker ikke hårstyling, skrubber kroppen med vaskeklut og ansiktsrensen tar sminken, også øyesminke.
Anglofil Skrevet 4. august 2009 #26 Skrevet 4. august 2009 (endret) Shampo: Fructis eller Herbal Essences Balsam: Fructis eller Herbal Essences Intimvask: Doktor Greve Mascara Nivea aftersun-spray Parfyme: Cool Water fra Davidoff Mvh Yvonne Endret 4. august 2009 av Yvonne
Rexina Skrevet 4. august 2009 #27 Skrevet 4. august 2009 Dette er moro når man er for trøtt tikl å gjøre noe produktivt, men for våken til å sovne:P Har art før, men velger å overse det.. Shampoo: Bruker ikke Balsam: First Price eller herbal Essencess (uten silikoner) Hårkur: L'oreal rosa boks + honning Hårstyling: Klick glidemiddel (helt seriøst): balsammetoden, så tar litt i vått hår og føner, og om det er småhår som flyr til alle kanter, tar jeg i litt mer når det er tørt. Dusjsåpe: "Clean on me" fra Boots apotek (harmonerer med yndlingsparfymen) eller noe fra Yves Rocher Deo: Palmolive grønn Ansiktsrens: Decleor melk + toner (men er blitt veldig dårlig med rensing i det siste..) Dagkrem: Decleor Hydra Floral krem Øyekrem: - Nattkrem: Decleor neroli balm Pudder: Bruker ikke (ble blank før, men ikke med Decleor-kremen) Foundation: Em minerals eller Clinique Superfit Solpudder: Bruker ikke lenger Concealer: Bruker ikke. (Hvis ekstra rødhet: mer mineralfoundation på en concealerkost. Superfit derimot, dekker over det meste;) Øyenskygge: Bruker sjelden for tiden, men MAC og EM for det meste Eyeliner: EM (pudder som blir flytende med vann og MAC 219 børste) Maskara: Har to nå: MF False Lash Effect og Loreal Telescopic (rød tube). Liker den første best. Leppestift: De få gangene dette blir brukt er det Este Lauder. Har to: en rød og en diskré rosa. Parfyme: Kan ikke bruke på jobb, men ellers går det i Escada Ocean Lounge. Fikk den av kjæresten<3
Gjest Raptuza Skrevet 4. august 2009 #28 Skrevet 4. august 2009 Shampo: Tigi Curls Rock Balsam: Big Sexy Hair Volumbalsam Dusjsåpe: L'Occitane mandeldusjolje Intimvask: Lactacyd uten parfyme Kroppspeeling: Dødehavssaltskrubb Deo: Krystalldeodorant Bodylotion: Nivea for tørr hud Fotkrem: Vaseline Intensive Care Håndkrem:Ahava Rens: Clinique rensekrem for sensitiv hud Fuktspray: Vichy Ansiktsvatn: Oriflame Serum: Emuolje Dagkrem: Lancome Hydra Zen Neurocalm Nattkrem: Nivea Q10 Øyenkrem: RoC Solbeskyttelse: Avene spf 50
Gjest Christabelle Skrevet 4. august 2009 #29 Skrevet 4. august 2009 Sjampo: Redken Extreme Balsam: Redken Extreme Hårkur: Redken All Soft Varmebeskyttelse: Redken Heat Protector (eller noe sånt) + rettetang Styling: Serum (Define/Matrix) og shine-spray fra BedHead UV-beskyttelse til hår (hvis jeg skal på stranden): L'Oreal UV Protector Dusjsåpe: LUSH Yummy yummy yummy eller The Olive Branch eller Mama Mio Moisturising Shower Cream Intimsåpe: RSFU Intimsåpe Skrubb: Chanel eller Mary Kay Almond Body Scrub eller LUSH Shower jelly med skrubbhanske Badeolje: Chanel no.5 Bath Oil Krem: Decleor Body Milk eller Vichy Lipidiose. Deodorant: Helse Krystall - spray eller Dove med Aloe Håndkrem: Diverse fra apotek Fotkrem: Diverse fra apotek om natten, Decleor Foot Cream om dagen Neglebåndsolje (påfører hver kveld): Decleor Ongles Renseprodukt: md formulations eller Decleor Cleansing Milk med Tonifying Lotion Krem: Decleor Harmony eller md formulations om dagen, og Decleor Essential Balm om natten. Ikke aromessence om sommeren. Fuktspray: Dermalogica eller MAC Fix+ Skrubb: md formulations Face and Body Scrub eller Dermalogica Skin Prep Scrub Maske: Decleor fuktmaske (husker ikke navnet; den med "flower-noe" Øyekrem: Dermalogica - husker ikke navnet Leppestift: Bruker ikke Lipgloss: Diverse fra parfymeri Mascara: DiorShow eller Rubensten med leopardmønster Mascarabase: Chanel Skyggebase: MAC Paint i Untitled Skygger: Går i MAC for tiden Eyeliner: bruker nesten aldri, men har en i hver farge hvis jeg skal sminke meg ekstra Browliner: MAC brow liner med MAC Brow Set Base til hud: Kryolan Foundation: Bare Escentuals eller MAC (flytende) Concealer: Kryolan eller EM Pudder: Transparent pudder fra Guerlain som aaldri går tom, så jeg får kjøpt nytt Solpudder: MAC i Bronze Rouge: MAC i fargen Blushbaby Highlight: MAC Mineralized Skin Finish Parfyme: Fendi Palazzo eller Gucci by Gucci til kvelden. Laura by Laura Biogotti (?) om dagen. *kremt* Dett var dett.
gbnj Skrevet 4. august 2009 #30 Skrevet 4. august 2009 (endret) Håndsåpe(såpestykke) Solkrem Fuktighetskrem Deodorant alt kjøpt på RIMI. Endret 4. august 2009 av gbnj 1
Gjest Gjest_Amira_* Skrevet 4. august 2009 #31 Skrevet 4. august 2009 Shampoo & balsam: TIGI BEDHEAD Moisture Maniac Dusjsåpe: Dove go fresh med agurk og aloe vera/ dr.greve Krem til hele kroppen: Decubal-clinic cream Deo: Palmolive aroma therapy (lilla) Hår: Got2b 2 sexy skum og spray Parfyme: Guerlain Insolence eller Emporio Armani Diamonds intense Sminke: HM,Guerlain,L'oreal, maybelline, body shop, dior...
viccytoria Skrevet 4. oktober 2011 #32 Skrevet 4. oktober 2011 Her er min liste: Shampoo: Glow - den gule Balsam: Glow - den gule balsamen Hårstyling: Got2be rød Dusjsåpe: Strawberry body wash Deo: Garnier invisimineral Ansiktsrens: Demons&Angels serien. Dagkrem: Nivea Øyekrem: har ingen enda :S Nattkrem: Nivea Pudder: bruker ikke Foundation: bruker ikke Solpudder: bruker ikke Concealer: bruker ikke Øyenskygge: bruker ikke Eyeliner: bruker ikke Maskara: bruker ikke Leppestift: Bruker lip gloss/ lepmode. Mest Eos og Agata ruiz tuttu frutti og lipgloss lip by H&M Parfyme: Nå Escada sommer parfymer: Taj sunset og marie groove og fantasy av Britney
Rexina Skrevet 4. oktober 2011 #33 Skrevet 4. oktober 2011 Synes sånne tråder er morsomme, og gøy å finne igjen gamle poster og se forskjell.. Har gått fra å være veldig naturlig i sminke/hår, til å bli en sminkedokke uten like, for så å gå tilbake til veldig naturlig igjen:) Hår: L'oreal Volume shampo/balsam, RFSU Klick + hårføner Kropp: Vaseline I. Care Aloe Vera såpe, lactacyd intimsåpe (uten parfyme), L'occitane dusjolje (til barbering), Jojobaolje (etter barbering), Garnier deo med rosa kork. Garnier body lotion (etter dusj hvis jeg husker). Ansikt: md formulations eller Avene rens, jojobaolje eller md kremer på dag, og Decleor fuktmaske eller Avene Cificate (?) krem på natt. Md formulations skrubb 2-3 ganger i uka. Sminke Daglig: Clinique tinted moisturizer, tryllepenn rundt øyne/nesevinger (+ evt. concealer hvis rødhet). M.F eyeliner, Rimmel mascara. Mac creamrouge (Lilicent) eller M.F creamrouge (nr. 9). Weleda leppepomade. Til fest: Samme som over + Benefit Browzings (medium), Too faced Shadow insurance og Urban Decay Naked palette (alt fra lyse skygger - nude - smokey eyes). Elsker de fargene! Eventuelt lipgloss eller en naturlig leppestift. Voila! Parfyme: C.K Euphoria eller Gucci Flora eau fraiche (fest) Vera Vang Princess eller Eizabeth Arden 5th Avenue (hverdags, når jeg husker)
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #34 Skrevet 4. oktober 2011 Hudpleie, hårpleie, sminke… ja, disse tingene vi har på badet. Hva bruker dere og hvilke merker? Her er min liste: Shampoo: Redken Color extend Balsam: Redken Color Extend Conditioner Hårkur: Bruker ikke Dusjsåpe: en fra Nivea Deo: Kremdeodorant fra Biotherm Bodypeeling: En fra Nivea som ble kåret som veldig bra i forhold til pris. Bodylotion: Jason sin alovera fra helsekost. Parfyme: Hovedparfyme er Amarige fra Givenchy Hårprodukt: Sverger til pasten fra KMS. Også blitt glad i Texturespray fra Joico. Rensemelk: en fra Nivea Ansiktsvann: bruker ikke Fuktighetskrem: En fra No 7/Boots apotek Öyekrem: Også en fra No 7/Boots apotek Primer: Bruker ikke Foundation: Bruker ikke Concealer: Bruker ikke Rouge: En fra Chanel i rosatoner. Pudder: bruker ikke Öyenskygge: Det meste er fra Chanel og Dior. Leppestift / lipgloss: En lippgloss som gir fuktighet fra Biotherm. Mascara: En fra Chanel samt Kanebo. Bruker øyenbrynsgele fra BodyShop.
-littleme- Skrevet 4. oktober 2011 #35 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Shampoo og balsam: Pureology Pure Volume Shampoo og Conditioner, men tror jeg skal bytte til Hydrate-serien. En gang innimellom bruker jeg Cutrin Pureism Deep Cleansing Shampoo. Hårkur: Moroccanoil Intense Hydrating Mask Dusjsåpe: Alt mulig, bruker den som står nærmest. Deodorant: Varierer fra gang til gang, men akkuart nå har jeg Sterilan Fresh 'n Fruity Bodypeeling: Bruker skrubbehansker eller blander mandelolje og sukker til en skrubb. Bodylotion: Ingen spesielle, men liker godt Jäson AloeVera Body Lotion Parfyme: Fresh Laundry fra Clean eller Green Tea fra Elizabeth Arden. Hårprodukt: Bruker alt mulig ettersom hva jeg føler for, men bruker veldig ofte hårolje fra Macadamia eller Moroccanoil. Rens: Neutrogena Visibly Clear Oil-Free Facial Wash eller Cleansing Milk fra Decleor. Ansiktsvann: Tonifying Lotion fra Decleor. Fuktighetskrem: Decleor Harmonie Calm Soothing Milky Cream eller Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream. Øyekrem: Decleor Harmonie Calm Relaxing Milky Gel-Cream for Eyes, men vurderer å teste noen andre og billigere alternativer. Primer: Bruker kun øyenskyggeprimer og da bruker jeg Urban Decay sin. Foundation: Tikei, men vurderer å prøve ut Mineral Hygienics. Concealer: Too Faced Therapeutic Herbal Eye Base and Concealer i London Light. Rouge: Nars Blush i Orgasm og Tikei sin blush i Youth. Pudder: Bruker ikke pudder. Øyenskygge: Her bruker jeg alt mulig, men bruker kun øyenskygge til spesielle annledninger. Leppestift/lipgloss: Her bytter jeg litt ettersom hvilke klær jeg har på, anledningen osv. Men Clinique Almost Lipstick i Black Honey er en favoritt, det er også Maybelline Color Sensational Lucious Lip Gloss i Berry Bella. Mascara: Er blitt veldig glad i 38* Mascara fra Sensai og Clinique High Impact Curling Mascara, bruker alltid svart mascara. Eyeliner: MAC Fluidline i BlackTrack * Redigert på grunn av skrivefeil Endret 4. oktober 2011 av -littleme-
Agathe Skrevet 4. oktober 2011 #36 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Shampo - sebamed everyday Balsam - neh, bruker mandel/kokosolje i blant. Av og til moroccanoil Dusjsåpe - coop änglamark, eller noe med sitrusduft. Intimsåpe - asan Bodylotion - Ldb Eco Lotion with Olive & Shea, bruker sjeeeeelden Deodorant - garnier mineral Cleanser - Dermica sans fra apoteket Toner - samme ^ edit: nei, disse reagerer jeg på, så nå bruker jeg en rens fra avene Dagkrem - dr hauschka kvede-krem Foundation - ID bare minerals Øyenskygge - Estee Lauder, Isadora eller ID Eyeliner - Maybelline Mascara - Estee Lauder doublewear, max factor 2000 calories Lebestift - Estee Lauder, Gosh - sjelden Lip gloss - Bobbie Brown, philosophy. Parfyme - victor&rolf - flowerbomb, clarins, par amour - lancome, tresor Endret 8. oktober 2011 av Agathe
challenger Skrevet 4. oktober 2011 #37 Skrevet 4. oktober 2011 Huff dette blir langt... Shampo: Bain oleo relax- Kerastase Balsam: Nutritive lait vital- Kerastase Hårkur: en fra MorrocanOil og en fra Sebastian Dusjsåpe: Dusjolje fra loccitaine/ bringebærsåpe fra Body Shop Kroppsskrubb: Soy milk and Honey body polish- Kiehls Hårstyling: alt for mye. Det meste fra Fudge og Tigi Bed Head Body lotion: Alt fra Loccitane, og Body Shop Ansiktsrens: Apricot cleansing lotion- Ole Henriksen Toner: balancing cucumber- Ole Henriksen Dagkrem: Skin insulator spf 15- Ole Henriksen Nattkrem: nurture me- Ole Henriksen Øyekrem: en fra Nuxe Deo: Biotherm sin roll-on Ansiktskrubb: Walnut complexion scrub- Ole Henriksen (den er helt fantastisk!) og en fra Origins Ansiktsmaske: Ole Henriksen og Origins Sminkefjerner: Origins Parfyme: Escada sommerduft eller Miss Dior Cherie- Dior Mascara: lash queen(?)- Helena Rubinstein Eyeliner: Bobbi Brown og chanel Blush: YSL Øyenskygge: alt for mange palleter fra Dior som sjelden blir brukt Solpudder: Terrracotta fra Guerlain Leppestift: rouge Volupt fra YSL i mange slags farger Tror ikke noe er glemt nå.. Men alt dette brukes jo selvsagt ikke hver dag da. Da hadde det blitt mange timer på badet gitt Det blir noen tusenlapper hvis man skal legge sammen summen for alle produktene man har ser jeg!
Månestråle** Skrevet 4. oktober 2011 #38 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Sjampo: Redken All soft eller Ultimate shine og Godiva fra Lush Balsam: Wella kjøpt på dagligvare og/eller eplecidereddik i vann Hårkur: Joico K-Pak Hårolje: Moroccan oil, NUXE eller Biosilk Dusjsåpe: Fra Boots Intimsåpe: Dr.Greve Kroppsolje: Nuxe eller Babyolje Krem: Body butter fra body Shop (SHEA) Deodorant: Dove Håndkrem: Spenol Fotkrem: Spenol eller body butter fra Body Shop Renseprodukt: Herbalism fra LUSH Krem: Clinique dramatically different moisturizing gel på dagen og A-crem eller Nivea på natten Skrubb: Herbalism fra LUSH Maske: Mask of magnaminty fra LUSH Øyekrem: Fra Kiehl`s med avokado Sminkefjerner: Kaldpresset olivenolje og varmt vann. Gjerne en mild babywipe Leppestift: Varierer, liker Nude fra L`oreal for øyeblikket Lipgloss: Lip plumper collagen fra Dior Mascara: Hypnose fra Lancome eller Telescope fra L`oreal Mascarabase: bruker ikke Skyggebase: bruker ikke Skygger: MAC Eyeliner: Gel liner fra Maybelline Browliner: fra Isadora Foundation: Chanel mat lumiere Concealer: fra Maybelline Pudder: mineral skin finish fra MAC Rouge: fra Yves saint laurent Highlight: flytende fra boots, No7 Solpudder: Guerlain mineral sun powder Parfyme: Lolita Lempicka Endret 4. oktober 2011 av Månestråle**
Gjest Raptuza Skrevet 4. oktober 2011 #39 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Håndsåpe: Yardley Lavendel Shampo: Joico Moistshampoo Kur: Frank Provost Dusjsåpe: L'Occitane dusjolje Kroppspeeling: Dead Sea Spa Magik Deo: Sterilan Salvie Bodylotion: Natuvive Papaya Håndkrem: Aco Care & Sense Badeolje: Therme lavendel Rens: Avene rensekrem Peeling: Matis sensitive Ansiksvatn: Avene vatn(spray) Dagkrem: La Roche Posay Rosaliac Riche spf 15 Nattkrem: Yves Rocher Sensitiv-krem Lebepomade: Eucerin tube, Rosebud Parfyme: Body Shop Woody Sandalwood, Shalimar, Yardley April Violets Foundation: Max Factor Xperience Øyenskyggar: Elisabeth Arden, Shiseido, Make Up Store, Øyenblyantar: Urban Decay, Lilo Lolo, L'oreal Mascara: Lancome L'Extreme Lebestift: Maybelline, Lumene Endret 4. oktober 2011 av Raptuza
Pitabrød Skrevet 6. oktober 2011 #40 Skrevet 6. oktober 2011 Shampo - En rosa fra bed head, lukter godt Balsam: Samme som shampo Hårkur: Joico K-pak. Brukes ALT for sjelden! Hårstyling: Cocky thickening paste eller volumkremting på lilla flaske, begge fra bed head. Til fest bruker jeg også shiningspray fra bed head. Jepp, jeg liker bed head! Hårolje: Moroccanoil Dusjsåpe: Palmolive med mandel. Den lukter godt. Intimsåpe: Hmm.. Dermologica tror jeg. Bodylotion: En fra Biotherm. Super! Sminkefjerner: Rensewipes fra Simple Ansiktsrens: En fra Aco Toner: En fra Aco Ansiktskrem: En fra Aco Deodorant: Dove Foundaton: Varierer mellom flere for tiden. Dior Nude/Dior Forever/ Lancome/ Id minerals Øyeskygge: Varierer for hver dag. Stort sett fra en 88 pallett med skimmer. Eyeliner: H&M dipliner! Den er så bra! Også bruker jeg en hudfarget eyeliner fra Isadora. Mascara: False Lash effect fra.. Max Factor? Lipgloss: En super fra Gosh! Den har speil og lys! Leppestift: "candy floss" fra Isadora Leppepomade: Eos Parfyme: Den blå fra Britney Spears. Ønsker meg Chance av Chanel=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå