Amadea Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hudpleie, hårpleie, sminke… ja, disse tingene vi har på badet. Hva bruker dere og hvilke merker? Her er min liste: Shampoo: Redken Color Extend Shampoo – på jakt etter noe annet siden jeg synes håret mitt ser fett ut litt for fort. Balsam: Redken Color Extend Conditioner Hårkur: Redken Color Extend Total Recharge Dusjsåpe: Lactacyd Deo: Rexona, den som ikke skal etterlate hvite merker. Litt usikker på om den heter det samme i Norge, men det er denne vanlige, som finnes i matbutikken. Bodypeeling: Clinique Sparkle Skin – ikke så ofte jeg husker på å bruke denne, saerlig nå på vinteren… Bodylotion: Biotherm Baume Corps – glemmer hele tiden å bruke denne også Parfyme: Nå for tiden bruker jeg L’eau d’Issey. Elsker å kjope parfyme når jeg er ute og flyr! Hårprodukt: Her er jeg virkelig på jakt etter noe nytt. Har Kérastase Elasto-curl som firsören mente var bra til meg siden jeg har bittelitt fall i håret. Har også noen hårsparyer fra L’oreal her og der. Bruker nesten aldri noe for jeg synes det alltid gjör håret enten fett eller stiv. Er på jakt etter noe som gir volum og hold. Tips? Rensemelk: Natura Bissé Sensitive Cleansing Cream Ansiktsvann: Natura Bissé Sensitive Cleansing Toner Fuktighetskrem: Natura Bissé Sensitive Cream. Forelska i disse tre produktene! Öyekrem: Biotherm Hydra-DetO2x yeux – på jakt etter noe nytt… Primer: i.d. bareVitamins skin rev-er upper. Litt usikker på om jeg egentlig trenger denne, men jeg bruker den da under fuktighetskremen min. Kom med i startpakka fra bare Escentuals. Tror ikke jeg kommer til å kjöpe noen ny når denne er oppbrukt… Foundation: i.d. bareMinerals – veldig fornöyd! Concealer: bruker foundationen fra BareEscentuals. Har også en Touch éclat fra YSL. Rouge: bruker warmth fra i.d. bareMinerals til hverdags. Har en YSL til festbruk, men er egentlig på jakt etter noe nytt… Sikler litt på alle de fine fargene i bareEscentuals katalogen… Pudder: i.d. mineral veil Öyenskygge: Bruker dette bare til festbruk siden jeg har en tendens til å regarere på de. Har masse forskjellige, for jeg elsker å kjópe, hater å kaste og bruker lite… har lyst på nye fra bareEscentuals! Kanskje de er snillere mot huden min? Leppestift / lipgloss: Samme problem som over Mascara: Lancôme Hypnôse Kommer ikke på noe mere for öyeblikket, men det er sikkert noe jeg har glemt. I tillegg er det vel en del produkter som brukes der ute, men som jeg ikke bruker, så da er det bare å stryke ut og å legge til det dere måtte föle for! Endret 2. desember 2006 av Amadea
Ciara Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Ok, here goes: Shampo: Sebamed Balsam: Sebamed (bruker disse pga av tørr hodebunn akkurat nå, men gleder meg til å teste Redken skikkelig) Dusjsåpe: Palmolive Aromatherapy, lavendel Intimsåpe: Dr. Greve Bodylotion: Africa Spa fra Body Shop Rensemelk: Dr. Hauschka Ansiktsvann: Dr. Hauschka Fuktighetskrem: Dermalogica Active Moist + jojobaolje Øyekrem: Wildrose fra Weleda Foundation: ID Rouge: PureLuxe (Blushing Bride) Eyeliner: Lancôme Mascara: YSL Faux Cils Leppepomade: Weleda Everon Parfyme: Bytter på, men kommer stadig tilbake til L'eau d'Issey
Amanlis Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Her er min forkortede liste: Shampo: Reken All Soft Balsam: Redken All Soft Dusjsåpe: Body Shop Olive Bath & Shower gel Intimsåpe: Aco Tvål intim eller Aco Olja intim (varierer litt) Bodylotion: Body Shop Olive Body Butter/ Aloe Vera Mascara: Body ShopSuper Volume Mascara Rensemelk: Dr Hauschka Toner: Dr Hauschka Ansiktskrem: Dr Hauschka Kvedekrem Leppepomade: Body Shop Mint Care Lipstick Parfyme: Kenzo d'ete Endret 2. desember 2006 av Værjenta
Gjest Deception Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 For tida bruker jeg følgende: Shampo: Graham Webb Vivid Color Balsam: Graham Webb Vivid Coloer Dusjsåpe:Palmolive Cashmere Intimsåpe: - Bodylotion: L'Oreal Nutrilift Rensemelk: Ren Calendula Ansiktsvann: - Fuktighetskrem: Dermalogica Skin Smoothing Cream Øyekrem: Exuviance Hydrating Lift Eye Complex Foundation: Make Up Store Rouge: Make Up Store Eyeliner: Diverse; Clinique, Lancome, Clarins Mascara: Forskjellige, men nå er Diorshow vannfast favoritt Leppepomade: Weleda Everon Parfyme:Hjemme har jeg et helt lager, men nå bruker jeg enten D&G The One, eller Jean Paul Gaulthier Classique
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Min SVÆRT korte liste: Shampo: DermoCalm fra Kerastase Balsam: Hva som helst Dusjsåpe: Hva som helst eh... husker ikke mer jeg.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg er ikke god, men her er mi liste... Shampo - Glamour Blonde Redken og Sheer blonde, John Frieda Balsam - Samme som over Dusjsåpe - Cosmica Intimsåpe - Intim, fra apotek Bodylotion - Biotherm, den ferskenfargede Deodorant - Clarins Roll On Sminkefjerner - Shiseido Toner - YSL (rosa) Serum - Mary Kay Dagkrem - Shiseido Øyenkrem - Shiseido Concealer - Guerlain Foundation - Dior Rouge - Dior Pudder - No7 Øyenskygge - Mary Kay Eyeliner - Dior Mascara - Mary Kay Lebestift - Dior Lip gloss - Guerlain Skum - Loreal Hårkrem - Kms Også parfyme til slutt Men jeg er ikke jålete, asså... Endret 2. desember 2006 av glamourgirl
Rainbow Brite Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Til daglig: Shampo: Urtekram Rose Organisk shampo fra helsekosten Balsam: samme som over Dusjsåpe: Lactacyd (på jakt etter noe annet) Fuktighet: Jojobaolje + en sjelden gang pasjonsfrukt Body Butter Deodorant: Helena Rubenstein ettellerannet (men skal gå over til krystalldeo når den er tom) Bruker sminke veldig sjelden, men når jeg gjør er dette listen (med eller uten øyenskygge alt ettersom anledningen): Lancôme artliner Lanôme mascara som jeg ikke husker hva heter Anna Sui Rouge Chanel øyenskygge (sånne fire som er "ovnsbakt") Clinique Almost Lipstick Parfyme: Silver Rain fra La Prairie For ikke å snakke om god og sunn mat, nok søvn og mosjon! :blunke:
Gjest loren Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Min liste: Shampo: Den grønne fra SunSilk, den for krøller. Balsam: Samme som shampoen Hårkur: K-Pak moisture står det på den Kjøpte den hos frisøren, og den funka, så da fortsetter jeg å bruke den Dusjsåpe: Lavendel Luxury Soap fra saape. Elsker lukta av den Deo: Dove Silk Bodylotion: Puma et-eller-annet. En gul tube som lukter herlig og er snill mot huden min Parfyme: Laura eller Hugo Boss (den røde og svarte) Hårprodukt: Bruke sjelden, men om jeg bruker er det det lilla skummet fra Sunsilk Foundation: Har en fra Helena Rubenstein som jeg ble prakka på på et parfymeri en gang her... Rouge: En fra Versace, som jeg bla prakka på på samma parfymeriet tre dager etter:P Men begge delene funker, så jeg skal vel ikke klage... Öyenskygge: Har et fint lite skrin fra HM med plass til tre farger (utskiftbare) som jeg bruker av... Bruker det så sjelden at jeg gidder ikke å kjøpe kvailtetsvarer, da er det bedre med 19.90 pr farge på HM Har akkurat nå en lysbrun, en hvit og en mmørkgrønn i det Leppestift / lipgloss: Bruker aldri, men jeg bruker vanlig blå lypsyl da Eyeliner: Brun fra HM. Mascara: Har en sånn ny fra L'oreal, med sånn merkelig kost på... som jeg ikke skal kjøpe igjen for å si det sånn Men den duger Jadda, noen pyntedukke er jeg iallefall ikke
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Per idag bruker jeg: Shampo - Elvital Color-vive Balsam: Elvital Color-vive Dusjsåpe: Nivea et-eller-annet Intimsåpe: Dr. Greve Bodylotion: Mango Body Butter/Natusan 24hr moisture Bodypeeling: Satsuma Body Polish Ansiktspeeling: Loreal Pure Zone Deodorant: VIC Cooling m/aloe vera Sminkefjerner: Cleansing wipes fra Lindex Toner: Cliniderm & Aco - Pure and Clean Dagkrem: Loreal Happyderm Øyenkrem: Body Shop Vitamin-C Eye Reviver Eyeliner: H&M Mascara: Maybelline Express Lipgloss: Botanics blank Leppepomade: Savex Hårspray: Loreal Pump Spray/Sunsilk Volume Hold Hårpaste: Redken Rough Paste Parfyme: Hugo Boss - Intense Oi! Bruker jeg så mye rart?! Har planer om å bytte hele ansiktspleieserien til Cliniderm & Aco Pure and Clean når jeg går tom på de andre snart
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 Shampoo: Redken All Soft, men akkurat nå har jeg bare en Elvital fra Loreal Balsam: Samme som over Hårkur: Bruker ikke Dusjsåpe: Jason Deo: Cosmica Bodypeeling: Loreal, men brukes svært sjeldent Bodylotion: Jason Intimsåpe: Bruker ikke Parfyme: Fikk nylig In Control fra Britney Spears fra kjæresten min, han syns den passet så godt til meg. Og det gjør den faktisk, selv om jeg aldri hadde kommet til å kjøpt den selv. Har fordommer mot popmusikk- og skuespillerparfymer Hårprodukt: Bruker sjeldent noe, kun hårspray fra High Hair. Rensemelk: Dr. Hauschka eller Dermalogica (varierer) Ansiktsvann: Bruker ikke Fuktighetskrem: Dermalogica Skin Smoothing Cream. Har brukt den i tre år og kommer nok ikke til å bytte den ut på veldig lenge. Öyekrem: Bruker ikke Primer: Bruker ikke Foundation: GloMinerals og Color Clone fra HR, hver for seg vel og merke Concealer: Magic Concealer fra HR Rouge: Clinique, Warm Raisin Pudder: Bruker ikke Öyenskygge: Har utallige øyenskygger, men favoritten er Chanel. Leppestift / lipgloss: Varierer. Liker leppestiftene fra Chanel og Clinique best. Lipgloss fra Lancôme og Clinique. Mascara: Clarins og YSL
Gjest piropa Skrevet 2. desember 2006 #11 Skrevet 2. desember 2006 foundation: I.d bare minerals og kanebo perfect finish pudder: i.d mineral veil solpudder: i.d warmth og Clarins Duo mascara: Dior Show og YSL Faux Cils Renseprodukt: fra Lancomé, inkl. dagkrem. selvbruning: Clarins (for ansikt) Shampo: Redken Blonde Glam Balsam : Redken Blonde Glam Haarkur: Redken Blonde Glam og Redken All Soft
Gjest Kanelia Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 Shampoo: Redken Extreme Balsam: Redken Extreme Hårkur: Redken Extreme Cat protein treatment og Anti snap. Dusjsåpe: Dr. Greve Deo: HR Nudit Bodypeeling: Loreal exfotonic Ansiktspeeling: Biotherm Bodylotion: Biotherm anti drying body milk Parfyme: Stella Ansiktsrens: Dermalogica ultracalming cleanser Ansiktsvann: Dermalogica soothing protection spray Fuktighetskrem: Skin resonance fra Comfort zone Öyekrem: Dermalogica total eye care Foundation: i.d. bareMinerals Concealer: HR magic concealer Rouge: Mac i fargen blush Pudder: i.d. mineral veil Solpudder: Guerlain terracotta light Mascara: Diorshow
Gjest Fruktfat Skrevet 2. desember 2006 #13 Skrevet 2. desember 2006 shampo/balsam: for tiden big sexy hair (har jo endel produkter da, så det varierer veldig) dusjsåpe: dusjolje kremer: ansikt: aderma exomega overkropp: neutral eller ldb legger: ldb eller body butter mage, rumpe, lår: noe anti-cellulitt fra dove føtter: fuktighetskrem fra scholl deodorant: sterilan (det er det samme som rexona) aloe vera sminke: øyneskygge: dior, elisabeth arden, pure luxe (noen av hver) kajal: elisabeth arden eller lancome mascara: lancome solpudder: fra body shop rouge: de beste er fra pure luxe lipgloss: juicy tubes eller blå lypsyl parfyme: miracle, contradiction eller 1881 ansiktsrens: avene fra apotek har dårlig med peeling for tiden, men den grønne krukken fra l'orèal er god. styling bruker jeg lite av, men har badet fullt av alt mulig av frisørprodukter så det er litt forskjellig.
Timia Skrevet 2. desember 2006 #14 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Shampoo: Kerastase Dermo-Calm Bain Riche Shampoo - Veldig fornøyd for den er virkelig god mot min sensitive hodebunn. Er også god selv om jeg har tørt hår. Den virker bedre en redken all soft shampooen jeg brukte før. Balsam: Redken All Soft - Passe fornøyd. Gleder meg til jeg er ferdig med den jeg har så jeg får gå over til kerastase igjen. Hårkur: Redken All Soft Heavy Cream Dusjsåpe: Dove Deo: Stopp 24 rollon daglig og aliminiumsklorid i gang i uken. Bodylotion: Bodybutter Parfyme: Akkurat nå bruker jeg den Envy Me fra Gucci. Veldig fornøyd med denne, men jeg er også på utkikk etter noe nytt og spennende. Hårprodukt: Redken Heat Glide serum, Sebastian Laminates Cream og GHD Heat Memory Spray. Håret mitt ser ut som en blanding av sau og løve når det er nydusjet. Etter en omgang med rettetangen og desse produktene får eg heldigvis glatt, pent og glansfult rett hår. Det er krise viss jeg går tom for en av delene. Rensemelk: Dermalogica ultracalming cleanser Ansiktsvann: Dermalogica smoothing protection spray Fuktighetskrem: Dermalogica skin smoothing cream Öyekrem: Dermalogica intensive eye repaire Foundation: Bruker også id bareMinerals. Veldig fornøyd så lenge huden min ikke har en tørkekrise. Da forsterker bare det tørrheten. Rouge: Powder Blush Fantastique fra chanel Öyenskygge: Mye forskellig. Bruker blandt annet noen fra chanel og HM. Leppestift / lipgloss: Lancome Juicy tubes. Liker den selv om den er klissete. Mascara: Lancôme Hypnôse Endret 2. desember 2006 av Timia
Gjest Nattblomst Skrevet 3. desember 2006 #15 Skrevet 3. desember 2006 Shampo: Redken All Soft Balsam: en leave-in balsamspray fra Joico Hårkur: Redken All Soft Heavy Cream Dusjsåpe: Dove Indulging Shower Cream Peeling: Shea body scrub fra TheBodyShop Body lotion: Shea Body Butter fra TheBodyShop Deo: Vichy antiperspirant Renseprodukt: Shiseido Pureness foaming cleansing fluid Ansiktskrem: Shiseido Pureness matifying lotion Øyekrem (bruker ikke hver dag, men når bruker): E-vitamin fra TheBodyShop Foundation: Dior Rouge: Dior Øyeskygge: Chanel og Estee Lauder Eyeliner/kajal: IsaDora og Lancôme Mascara: Lancôme Hypnôse Lipgloss: Biotherm Parfyme: Gucci EdP II
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #16 Skrevet 3. desember 2006 Akkurat nå ser listen slik ut: Shampoo: Hydrating fra Biolage Balsam: Smoothing fra Biolage Hårkur: Absolut Repair L'oreal Dusjsåpe: Palmolive Pure Cashmere Ansiktspeeling: Peel & Reveal (Elizabeth Arden) og Dermalogica Bodylotion: Biotherm Baume Corps Parfyme: Veksler mellom flere Ansiktsrens: Dermalogica ultracalming cleanser Ansiktsvann: Dermalogica soothing protection spray Fuktighetskrem: Hydra Zen fra Lancome Nattkrem: Hydra Zen fra Lancome Öyekrem: Decleor Foundation: i.d. BareMinerals Concealer: HR Magic Concealer Pudder: i.d. Mineral Veil Solpudder: Guerlain terracotta light Mascara: Hypnose Brynsskygge: Make Up Store
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #17 Skrevet 3. desember 2006 Jøsses så mye stæsj alle bruker! Her er meg da... Shampo: Akkurat nå går det i herbal essenses Balsam: Herbal Dusjsåpe: Palmolive oliven Intimsåpe: asan Deo: Palmolive 24 t Parfyme: Bytter mest mellom valentino gold og Britneu Fantasy Ansiktskrem : akkurat nå bruker jeg en prøve på dr hauschas kvedekrem Mascara: Loeral double extension Eyeliner: sort blyant fra Body shop Rouge: Brush on beads fra Body shop Hår: Define paste + lotion og hvilken som helst hårspray.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. desember 2006 #18 Skrevet 3. desember 2006 Hår: Define paste + lotion og hvilken som helst hårspray. ← Funker Define Paste bra?
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #19 Skrevet 3. desember 2006 Funker Define Paste bra? ← tja, helt ok synes jeg! Har akkurat begynt å bruke den. Jeg synes egentlig kms paste spray er bedre.Den er lettere å fordele og dermed lettere å forme håret. Men tror det avhenger litt av hår og frisyre. Fordelen med define er jo prisen, man har råd til å prøve den og kaste den hvis den ikke funker!
Karamba Skrevet 4. desember 2006 #20 Skrevet 4. desember 2006 Her er min liste: Shampoo: Redken Fresh Curls Balsam: Redken Fresh Curls Hårkur: Sebastian Laminates Hårstyling: Redken Fresh Curls Spin Control Dusjsåpe: Palmolive Deo: Palmolive 24t Ansiktsrens: Clarins rensemelk og toning lotion Dagkrem: Clarins Mulit-active daycreme gel Øyekrem: Claring Eyecontour balm Nattkrem: Clarins Multi-active night Pudder: Kanebo Foundation: Clarins Solpudder: Guerlain Concealer: Christian Dio Øyenskygge: varierer litt: Clinique, MAC eller Purelux Eyeliner: Clarins Maskara: YSL Leppestift: Clarins Parfyme: for tiden går det i Nina Ricci, DKNY Be Delicious eller Tommy Hilfiger True Star
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå