Gå til innhold

Tror jeg har funnet kjole...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig!

Likte veldig godt at det var armer på den jeg da, er så mange stroppeløse kjoler nå.

Gjest Ballerina
Skrevet

Kjempefin!!!!! ...men hvorfor uten armer? Den var nydelig med også!!!

Skrevet

Hvis du vil ha en kjole som skiller seg litt ut fra 1000 andre så beholdt ihvertfall ermene på under vielsen. Helt grei kjole.

Skrevet

Jeg synes ermene gjorde hele kjolen, ærlig talt :)

Skrevet

Den var lekker. Jeg ville definitivt beholdt ermene. De er nemlig med på å gjøre kjolen mer unik og vakker.

Skrevet

Veldig fin kjole, men jeg ville beholdt ermene på :)

Skrevet

Den var utrolig fin! Jeg ville absolutt behold ermene på.

Skrevet

Den var nydelig! Enig med alle andre at det var ermene som gjorde hele kjolen...

Skrevet

Forstår jeg det som at du ikke har prøvd den enda? (siedn du spør om noen har sett den i en butikk og hva den koster?)

anbefaler definitivt at du prøver den (både med og uten armer) for å se hvordan det føles.

En kjole er aldri det samme på deg som på et bilde, er min erfaring i alle fall.

Kjolen var flott (ikke noe jeg ville hatt, men det er pga min smak, jeg fant fort ut da jeg begynte å prøve at jeg ikke likte "draperinger") men ja, armene var en del av det som gjorde den spesiell da, at den skiller seg ut fra de andre kjolene. Men for all del, dersom det er det du vil ha, så er det jo ingenting i veien for det, en utypsik kjole er ikke dt rette for de fleste(tross alt, "de flste" har jo de kjolene det finnes flst av, som altså ikke er de få som skiller seg ut)

Men prøv den. Og se hva du synes. For det er hva DU synes som er avgjørende!

Lykke til.

Gjest Gjesten
Skrevet

Den var helt nydelig!!!

Prøv den ja. Det er annerledes å ha den på. i alle fallv ar det det for meg, selv om jeg endte opp med en kjole jeg hadde fallt for for lenge siden..

Skrevet

Kjolen var kjempefin, men jeg ville også hatt ermene med.

Skrevet
Den var lekker. Jeg ville definitivt beholdt ermene. De er nemlig med på å gjøre kjolen mer unik og vakker.

Enig! Kjolen var nyyyyyyyyydelig!!!!

Skrevet

Åh, det var en nydelig kjole, men jeg ville absolutt beholdt armene! Syns det gjør kjolen litt mer tekkelig og brudekjolefin! :)

Skrevet

Kjolen var kjempe fin -og morsomt at den er litt annerledes med ermene.

Har selv valgt stroppeløs og elsker det,men tar du av armene på akkurat den kjolen syns jeg den er kjedelig. Da ville jeg heller valgt en annen litt mere spennende stroppeløs en....

Skrevet

Jeg syns at det som gjorde kjolen spesiell var armene :)

Skrevet

Hei og takk for tilbakemeldinger alle sammen!!

Jeg har vurdert å ha armene på under vielsen og evt ta de av på festen hvis det blir varmt. Har prøvd mange lignende kjoler fordi salongene jeg har vært i ikke har hatt akkurat denne, og vet at selve type kjole er helt perfekt til meg (med drapering, snitt osv). Så hvis jeg bare finner en salong som har denne er jeg rimelig sikker på at dette er Kjolen :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...