animelona Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Klikk på linken og gjett hvem av personene som er HIV-positiv: Hvem er HIV-positiv? Viste ikke hvor jeg skulle posten denne linken, så håper moderator er snill og flytter innlegget til riktig forum dersom dette var helt feil... Vær så snill å gi denne linken videre til noen dere kjenner... Er så utrolig viktig å spre informasjon om HIV/AIDS siden flere og flere blir smittet her i Norge...
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Hah! Jeg greide det på første forsøk! ← Jeg og! Det var jo kjempelett - bare å velge den som så mest ordentlig og vanlig ut Tror ikke folk er så dumme og uopplyste/naive/fordomsfulle rundt dette med hiv og aids lenger.
Gjest Gjest2 Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 var sikker på at det var Mustafa!!!!
animelona Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2006 Jeg og! Det var jo kjempelett - bare å velge den som så mest ordentlig og vanlig ut Tror ikke folk er så dumme og uopplyste/naive/fordomsfulle rundt dette med hiv og aids lenger. ← Nei, heldigvis ikke, men likevel blir mange smittet, så det skader nok ikke å bli minnet på det!
Gjest Gjest2 Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 emblas, mener du at innnvandrere ikke får h-i-v??? Naivt naivt naivt...
animelona Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2006 ALLE kan bli hiv-smitta ved feks ubeskytta samleie nettopp fordi det ikke er mulig å se på en person at h*n er hiv-positiv... Synes den nettsiden har et utrolig godt poeng der!!!
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 emblas, mener du at innnvandrere ikke får h-i-v??? Naivt naivt naivt... ← Tror ikke hun mente det, gitt. Det hun mente var vel nettopp at hun skjønte greia bak kampanjen
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 ALLE kan bli hiv-smitta ved feks ubeskytta samleie nettopp fordi det ikke er mulig å se på en person at h*n er hiv-positiv... Synes den nettsiden har et utrolig godt poeng der!!! ← Nettopp! Dokumentaren Et liv med hiv på Nrk denne uken viste også dette veldig godt, ved nettopp å vise Ellen og Jarle som ble heterofilt smittet. Det er ikke bare sprøytenarkomane, afrikanere og homser som smittes, og det er skremmende at disse fordommene fortsatt finnes i 2006.
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #11 Skrevet 2. desember 2006 Tror ikke hun mente det, gitt. Det hun mente var vel nettopp at hun skjønte greia bak kampanjen ← Syns det er flott at fokuset flyttes fra den ensidige; "Afrika, homofile, sprøytenarkomane og prostituerte" det er en farlig hvilepute som sier oss at "da gjelder det jo ikke MEG, siden jeg ikke er noen av delene".
Gjest Gjest2 Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 Mullah og han hvite kunne vært smittet. Dette er raseforskell! Dette er jeg skråsikker på, dere vet jeg er medlem i SU?
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #13 Skrevet 2. desember 2006 dere vet jeg er medlem i SU? ← Ja, vi vet det nå. Også er du Rund og God!
Gjest Gjest2 Skrevet 2. desember 2006 #14 Skrevet 2. desember 2006 Mer politisk enn dere som står foran kjøkkenbenken/vaskemasjinen hele dagen
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #15 Skrevet 2. desember 2006 Mer politisk enn dere som står foran kjøkkenbenken/vaskemasjinen hele dagen ← Du er veldig søt og morsom, men hvorfor må du ødelegge en bra tråd?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2006 #16 Skrevet 2. desember 2006 Du er veldig søt og morsom, men hvorfor må du ødelegge en bra tråd? ← Det lurer jeg også på. Trolleri kan være gøy, men alt med måte.
animelona Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 2. desember 2006 Hadde vært kjempefint hvis dere gir linken videre til en person og ber denne personen gi linken videre til en annen person... Da vil etterhvert ganske mange få se websiden og jo flere som ser den jo bedre!!!
Yme Skrevet 2. desember 2006 #18 Skrevet 2. desember 2006 ALLE kan bli hiv-smitta ved feks ubeskytta samleie nettopp fordi det ikke er mulig å se på en person at h*n er hiv-positiv... Synes den nettsiden har et utrolig godt poeng der!!! ← Jaja... Hva med å ikke ha sex med fremmede?
animelona Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 3. desember 2006 Hehe... det er også en mulighet!
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #20 Skrevet 4. desember 2006 Mener å huske at jeg leste en artikkel om at den HIV-positive på denne sida ikke fikk innreisetillatelse til USA for en tid tilbake. Det er jo bare sykt. (Forresten tror jeg Twin Peaks-BOB døde av AIDS. Slemme AIDS. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå