Gjest Cuddly Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 (endret) ...i fargen Blush; noen som vet om den gir veldig mye farge? Er den noe fin eller? Endret 2. desember 2006 av Cuddly
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Jeg prøvde en blank og den ga ikke særlig med farge Fikk namme lepper, men kjøpte den ikke. Kanskje jeg skal revurdere det nå som jeg har råd
Little sister Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 jeg har kjøpt den. Likte den blanke kjempegodt. Håper bare fargen er fin
Armonia Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg har har fargen Glow - den gir ike noe farge... men glossen er veldig bra synes jeg Betalte forresten 34 Euro på flyplassen i Amsterdam Endret 2. desember 2006 av Armonia
mee mee Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 jeg har fargen summer, den gir ganske mye farge
Gjest Cuddly Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg bestilte en, og var på prfymeriet og kikket etterpå... Den så fin ut egentlig - er spent på hvordan den er på! Uansett var den jo UHYRE billig, så ingen krise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå