Sukkersøta Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 http://www.side2.no/sexogsamliv/article822028.ece Hadde jo vært ganske genialt da.. om det funker såklart...
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 hva om ikke mannfolka får det av igjen da? eller det etterlater rester? vet ikke om hadde turt. dessuten er det forbeholdt en mann, kan jo ikke ha en boks i veska og la flere stappe saken inn den hehe
Sukkersøta Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2006 Det blir vel litt sånn "spray på strømpebukse" kan jeg tenke meg.... Hehe....artig Kan jo bli spennende dette! Den som lever få se.
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Den som lever få se. ← Bokstavelig talt, i disse HIV-tider...
Yme Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Bokstavelig talt, i disse HIV-tider... ← Jeg har en bra kur mot det der! Hva med å bare ikke knulle på alt man ser?
Sukkersøta Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2006 Bokstavelig talt, i disse HIV-tider... ← Ja der fikk du sagt det......
genacvale Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Innen 2008? Hehe litt lenge å vente på den da
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Hadde jeg aldri turt å bruke hverken med tanke på graviditet eller kjønnsykdommer!!!
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 Hadde jeg aldri turt å bruke hverken med tanke på graviditet eller kjønnsykdommer!!! ← Tror nok du kan være trygg på at det ikke slippes på markedet om det ikke beskytter godt i begge tilfellene, gitt!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Tror nok du kan være trygg på at det ikke slippes på markedet om det ikke beskytter godt i begge tilfellene, gitt! ← Hvis den påføres riktig ja.... Hadde ikke tatt sjansen på at en kåt mann har gjort det nøye nok i kampens hete
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #13 Skrevet 4. desember 2006 Hvis den påføres riktig ja.... Hadde ikke tatt sjansen på at en kåt mann har gjort det nøye nok i kampens hete ← Knis, jeg tenkte egentlig ikke i de baner, men nå gav du meg kjipe bilder i hodet. Takk skarru faen meg ha!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #14 Skrevet 4. desember 2006 Knis, jeg tenkte egentlig ikke i de baner, men nå gav du meg kjipe bilder i hodet. Takk skarru faen meg ha! ← ikke sant!! Jeg hadde ikke stolt på det i allefall
Sukkersøta Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 4. desember 2006 Akk hvor spennende dette blir
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #17 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har en bra kur mot det der! Hva med å bare ikke knulle på alt man ser? ← Yme skal vel ikke bestemme om jeg skal knulle på de jeg vil! Det må jo bli helt opp til meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå