Gå til innhold

Spray på kondom

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva om ikke mannfolka får det av igjen da? eller det etterlater rester? vet ikke om hadde turt. dessuten er det forbeholdt en mann, kan jo ikke ha en boks i veska og la flere stappe saken inn den hehe :)

Skrevet

Det blir vel litt sånn "spray på strømpebukse" kan jeg tenke meg....

Hehe....artig

Kan jo bli spennende dette!

Den som lever få se.

;)

Skrevet
Den som lever få se.

;)

Bokstavelig talt, i disse HIV-tider...

Skrevet

Jeg har en bra kur mot det der! Hva med å bare ikke knulle på alt man ser? :ler:

Skrevet

Ja der fikk du sagt det......

;)

Skrevet

Innen 2008? Hehe litt lenge å vente på den da :legrine:

Skrevet

Hadde jeg aldri turt å bruke hverken med tanke på graviditet eller kjønnsykdommer!!!

Skrevet
Hadde jeg aldri turt å bruke hverken med tanke på graviditet eller kjønnsykdommer!!!

Tror nok du kan være trygg på at det ikke slippes på markedet om det ikke beskytter godt i begge tilfellene, gitt!

Skrevet
Tror nok du kan være trygg på at det ikke slippes på markedet om det ikke beskytter godt i begge tilfellene, gitt!

Hvis den påføres riktig ja.... Hadde ikke tatt sjansen på at en kåt mann har gjort det nøye nok i kampens hete :sjenert:

Skrevet
Hvis den påføres riktig ja.... Hadde ikke tatt sjansen på at en kåt mann har gjort det nøye nok i kampens hete  :sjenert:

Knis, jeg tenkte egentlig ikke i de baner, men nå gav du meg kjipe bilder i hodet. Takk skarru faen meg ha! ;)

Skrevet
Knis, jeg tenkte egentlig ikke i de baner, men nå gav du meg kjipe bilder i hodet. Takk skarru faen meg ha! ;)

:ler: ikke sant!! Jeg hadde ikke stolt på det i allefall :ler:

Skrevet

nei gi meg en skikkelig SAUETARM :sjarmor:

Skrevet

Akk hvor spennende dette blir

:nissekonekyss:

Skrevet
Jeg har en bra kur mot det der! Hva med å bare ikke knulle på alt man ser?  :ler:

Yme skal vel ikke bestemme om jeg skal knulle på de jeg vil!

Det må jo bli helt opp til meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...