Gå til innhold

Adventskalenderen i dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå jenter, fikk dere noe godt i luke 2 i dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Har ikke åpnet kalender hverken i går eller i dag.

Skrevet

Luke nr 2 ligger brakk hos meg, så nei. Ingenting der i dag(eller noen andre dager).

Skrevet
Har ikke åpnet kalender hverken i går eller i dag.

Må ikke la julestria drepe sexlivet :fy_fy:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Må ikke la julestria drepe sexlivet :fy_fy:

Det har jeg da ikke sagt at den gjør. :sjarmor:

Skrevet

Best å få til litt i adventstiden også. Selv om kjerringa alltid kommer på julekvelden, eller noe slikt.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Jeg har 24 hår på tissen, så samboer får fjerne ett hårstrå for hver dag :sjarmor:

Neida, jeg er glatt som en barnerompe der! Han fikk en kasse øl som julekalender, en øl for hver dag der nr.24 er en juleøl :)

Jeg derimot har en sjokoladekalender. I dag var det en sjokoladnisse :nisseblunk: men den var vond :tristbla:

Hva slags kalender har du da Cephalus, fikk du noe spennende?

Endret av Silmarill
Skrevet
Jeg har 24 hår på tissen, så samboer får fjerne ett hårstrå for hver dag :sjarmor:

Neida, jeg er glatt som en barnerompe der! Han fikk en kasse øl som julekalender, en øl for hver dag der nr.24 er en juleøl :)

Jeg derimot har en sjokoladekalender. I dag var det en sjokoladnisse  :nisseblunk: men den var vond :tristbla:

Hva slags kalender har du da Cephalus, fikk du noe spennende?

Nei, jeg er veldig lite julete av meg. Jeg boikotter konsekvent alle juleting før desember. Men snart blir det årets juletur på Polet for å teste alle juleølene.

Aller best liker jeg å reise til et varmt land i julen, med mye sol og naken hud :) Dessverre blir ikke det noe av i år :(

Derimot kan man jo alltids håpe på en liten "presang" i kveld :sjarmor:

Gjest Perfekt biff
Skrevet

Jeg fikk en "erotisk massasje" i julekalenderen i dag.

Jeg og kjæresten har julekalender, der vi har annenhver dag hver. Den slurvete fyren der har ikke rukket å planlegge noe, og da blir det "gavekort", som er det beste :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...