Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Nå jenter, fikk dere noe godt i luke 2 i dag?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Har ikke åpnet kalender hverken i går eller i dag.
Gjest Fresh Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Luke nr 2 ligger brakk hos meg, så nei. Ingenting der i dag(eller noen andre dager).
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Har ikke åpnet kalender hverken i går eller i dag. ← Må ikke la julestria drepe sexlivet
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Må ikke la julestria drepe sexlivet ← Det har jeg da ikke sagt at den gjør.
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Best å få til litt i adventstiden også. Selv om kjerringa alltid kommer på julekvelden, eller noe slikt.
Gjest Silmarill Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg har 24 hår på tissen, så samboer får fjerne ett hårstrå for hver dag Neida, jeg er glatt som en barnerompe der! Han fikk en kasse øl som julekalender, en øl for hver dag der nr.24 er en juleøl Jeg derimot har en sjokoladekalender. I dag var det en sjokoladnisse men den var vond Hva slags kalender har du da Cephalus, fikk du noe spennende? Endret 2. desember 2006 av Silmarill
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har 24 hår på tissen, så samboer får fjerne ett hårstrå for hver dag Neida, jeg er glatt som en barnerompe der! Han fikk en kasse øl som julekalender, en øl for hver dag der nr.24 er en juleøl Jeg derimot har en sjokoladekalender. I dag var det en sjokoladnisse men den var vond Hva slags kalender har du da Cephalus, fikk du noe spennende? ← Nei, jeg er veldig lite julete av meg. Jeg boikotter konsekvent alle juleting før desember. Men snart blir det årets juletur på Polet for å teste alle juleølene. Aller best liker jeg å reise til et varmt land i julen, med mye sol og naken hud Dessverre blir ikke det noe av i år Derimot kan man jo alltids håpe på en liten "presang" i kveld
Gjest Perfekt biff Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Jeg fikk en "erotisk massasje" i julekalenderen i dag. Jeg og kjæresten har julekalender, der vi har annenhver dag hver. Den slurvete fyren der har ikke rukket å planlegge noe, og da blir det "gavekort", som er det beste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå