Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 har vært sammen med typen 1 år og 5 mnd og det har vært et bra forhold til tider men uten tilitt og trygghet pga hans alkoholforbruk. i går var altså jeg på fest med mine venner og endte med å kline med en annen som jeg i tilegg tror jeg har fått litt følelser for. har fortalt om dette til typen, han vil tilgi for han elsker meg så høyt sier han. men jeg vet han vil ta opp dette når han er full og bruke det mot meg for det det er verdt... hva skal jeg gjøre? han har vært utro mot meg 4 ganger tidligere.. hilsen jente17
ATV Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 du klina litt? om han har hvert utro 1 eller 134 ganger før er uvesentlig. kvitt deg med han.. drikker og bråker, knuller rundt! nei jenta, garanterer at du vil finne noe som er bedre enn han...
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Enig med ATV. Kom deg videre i livet. Du har ikke respekt for typen din og han har ikke respekt for deg. Høres ut som et dårlig forhold.
Sagitarius 78 Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Vel. Har du til gitt han for de 4 gangen han har vært utro mot deg? Jeg tenker selv at hvis man er utro er det ett av to: 1. man ønsker/trenger oppmerksomhet og aksept og "kjærlighet" fra omverdenen. 2.Man er ikke så glad i typen sin som man burde være npr man kan blir "forelsket" i en annen. Selv om man er full, så vet man stort sett hva man gjør, og det forsterker bare de følelsene man egentlig har. Tenk nøye gjennom hvorfor du gjorde det. Og tenk nøye gjennom hvorfor du tilgir han. Hviolke svar får du? og du må være helt ærlig med deg selv. Det finnes mange fisk i havet. hvorfor skal du ha en som du kanskje ikke innerst inne har så lyst til å væøre sammen med? Fordi han liker deg ja,. men det er det mange andre som vil gjøre også. Dessuten skal jo DU først og fremst ha det bra. Men jeg sier ikke at du skal gå fra han. Du må selv finne ut av hva du vil. Men å være utro er iallefall ofte et tegn på at ting ikke er som de skal være. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå