Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #1 Skrevet 7. februar 2003 Leste denne i Dagbladet i dag: http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/02/07/360898.html Hva er det som skjer ? Det er helt kvalmende dette
Rene Skrevet 7. februar 2003 #2 Skrevet 7. februar 2003 Må være noen som ikke har gjort jobben sin, det tilbys jo krisehjelp til hele skoler så snart en elev har havnet ut for noe.
Gjest Diva Skrevet 8. februar 2003 #3 Skrevet 8. februar 2003 Fy fader! Dette er forkastelig :evil: :evil: :evil: HVA slags unnskyldning har de å komme med her ? Jeg SKAMMER meg over slike instanser som svikter når folk (og spesielt BARN trenger deres hjelp!) AVSKYELIG OG KVALMT ! Heia Norge :evil: :evil: :evil: :evil: En sinna og skuffet Diva
Kid-a Skrevet 8. februar 2003 #4 Skrevet 8. februar 2003 Selv om det ikke burde være nødvendig, hjelper det å mase... har sett flere liknende tilfeller... det går sakte dersom man ikke ringer hver eneste dag og skriker og kjefter. Å gråte trekker også opp i den sammenheng. Kid
starie Skrevet 8. februar 2003 #5 Skrevet 8. februar 2003 Jeg skjønner ikke at det er mulig jeg.. Blir så sint og oppgitt når folk som trenger det ikke får hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå