Trin Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Hei! Jeg er på jakt etter en flytende eye-liner, men synes de fleste jeg har funnet har for tykk pensel Noen gode råd..?
Catzy Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Har brukt ArtLiner fra Lancome noen måneder. Er veldig fornøyd med denne. Hvis du er lett på hånda, er det greit å få ganske smal linje med denne. Den har en sånn tusj mer enn en pensel, så du slipper at små hår i penselbusten lager rare linjer. Kanebo sin 38C eyeliner har veldig tynn pensel, men jeg synes den er klønete i bruk, og forsvinner raskt. Hun som la brudesminke på meg fortalte at hun heller kjøper den veldig tynn mårhårspensel i malebutikker og bruker den. Mye bedre enn de penslene som hører med eyelinere. Har ikke prøvd selv, men det høres saklig ut. Hun fikk i hvertfall lagt veldig pen og diskret eyeliner på meg.
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har for tiden en fra YSL, anbefaler den ikke. Kommer til å følge denne tråden...
Gjest Gjest2 Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Flytende eyeliner får jo den mest classy dama til å se ut som ei hore uansett
Gjest Kanelia Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Lancome sin flytende eyeliner er bra. Jeg hadde den for en stund siden og fikk til å legge den med bra resultat, selv om jeg ikke har mye trening i dette. Eller tålmodighet...
miss Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 jeg har Loreal sin og synes den er kjempe god : ) Bruker en q tips etterpå til å korigere streken,på øye lokket.
Gjest Blanca Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Min favoritt er den flytende fra YSL. Den gir tynn-tynn strek og skikkelig sort farge. Dessverre krever den mye presisjon ved påføring. Det beste alternativet for meg som vil ha ordentlig sort (de fleste jeg har sjekket ut gir en matt, gråsort farge), er diplineren til Isadora, men den gir ikke like fin og tynn strek som YSL.
Gjest Deception Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Tusjen fra Kanebo (den gullfargede, ikke 38*-lineren) har veldig tynn spiss, og er lett å få en fin linje med. Problemet er at den er litt lite fargemettet, så jeg går over etterpå med den flytende lineren fra Isadora. Sistnevnte gir veldig tett farge, har tynn, fin spiss, og er lett å jobbe med.
Sniff Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har Guerlain sin flytende eyeliner. Veldig fornøyd, fått masse komplimenter. Men vær nøye med å skru korken godt igjen etter bruk.
Rainbow Brite Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 Har brukt ArtLiner fra Lancome noen måneder. Er veldig fornøyd med denne. Hvis du er lett på hånda, er det greit å få ganske smal linje med denne. Den har en sånn tusj mer enn en pensel, så du slipper at små hår i penselbusten lager rare linjer. ← Jeg har brukt denne siden jeg oppdaget hva sminke var. Kunne ikke falt meg inn å bruke noe annet, er veldig fornøyd! Bruker i mørkebrun, så det ikke blir så skarpt. Personlig synes jeg det er penere med våt eyeliner, enn tørr, så fremt man legger det pent og i moderate doser! :blunke:
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. desember 2006 #11 Skrevet 2. desember 2006 Jeg liker Dior sin, den eneste jeg har greid å legge noenlunde pent på meg selv.
Gjest diorgirly Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 Superliner fra Loreal! Den beste jeg har prøvd, og er i tillegg billig
Mistyen Skrevet 2. desember 2006 #13 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har brukt denne siden jeg oppdaget hva sminke var. Kunne ikke falt meg inn å bruke noe annet, er veldig fornøyd! Bruker i mørkebrun, så det ikke blir så skarpt. Personlig synes jeg det er penere med våt eyeliner, enn tørr, så fremt man legger det pent og i moderate doser! :blunke: ← Me too. Jeg har ikke brukt noen annen. Skulle egentlig kjøpe Dior sin første gangen jeg skulle ha våt eyeliner, men de var utsolgt og jeg ble anbefalt ArtLiner i stedet. Og jeg var solgt
Trin Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2006 Hei igjen! Og takk for mange svar og ikke minst gode råd Catzy; jeg har hørt at Kanebo har en som er bra, og fikk jo det bekreftet av deg nå - thank U! Håper Spilla også fikk noen råd i denne tråden Ha en fin 1. søndag i advent alle sammen!
Gjest Tweek Skrevet 3. desember 2006 #15 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har fra hm, får mer kontroll med den kosten. Eller så har jeg sett en fra nivaen som er så filt-tusj tupp. Virker veldig god, og en man har kontroll på hvor fargen legger seg
Parfumfreek Skrevet 3. desember 2006 #16 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har brukt både ArtLiner fra Lancome og en fra Chanel. Begge er kjempegode og lette å legge på. Ble rådet i butikken til å trykke ut litt fra eyelineren oppå hånden, og ta litt på penselen/tusjen derfra. Enda enklere og mindre søl rundt øynene. Ellers har jeg også nå Guerlain sin. I begynnelsen syntes jeg den var vanskelig å bruke, men etter litt trening liker jeg også den veldig godt. Den har pensel og ikke tusj - krever litt trening.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 5. desember 2006 #17 Skrevet 5. desember 2006 Min favoritt er artliner fra Lancome. Den er bare helt genial og lett å påføre med. Jeg kan få en tykk strek eller en veldig tynn strek. Det kommer an på måten jeg påfører den. Nå har jeg vært tom for den i noen uker og jeg har brukt en annen eyeliner med utrolig tynn spiss og det synes jeg ikke har vært noe særlig. Streken har blitt ujevn og stygg.... Men nå har jeg kjøpt meg en ny artliner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå