Gå til innhold

God portrettfotograf?

Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

Skal ta "offisielle" bilder av meg selv, og er på utkikk etter en god fotograf i Oslo evt. Mjøsområdet. Vil ha fine, svart/ hvitt bilder, gjerne litt "kunstneriske".

Noen som kan anbefale noen, gjerne noen som har nettsider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Alle fotografer kan portrett, noen er flinkere enn andre(mer kreativ)

anbefaler deg til å ta turen innom div. fotografer å se hva han har fått til.

Man ser ofte bilder utstilt i vinduer og inn i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Bor på et lite sted, og fotografen her har ikke peiling på portrett. Jeg tar bedre passbilder i en fotoboks enn han tar portrettbilder. Vil ikke reise til en by bare for å kikke i vinduer, heller finne en god fotograf på forhånd og bestille time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ha valgt på øverste hylle av norske fotografer, ville jeg valgt Morten Krogvold. Er kjempefan av han og hans bilder.

Han bruker mye sort/hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ALDRI møtt en fotograf som kan lage fine portrettbilder! "zooooooooom inn på trynet og bøy det den veien slik at dobbelhaken og bollekinnene kommer fram og vis fram de gule tennene du må smiiiiiiiile og se så fine kviser du har de må vi få med og neida ikke pudre deg det er fint med blank naturlig hud!!!!!!!!!!! :P"

da tar jeg heller bilder av meg selv med webcamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Har ikke tenkt så mye på prisklasse - bare det ikke er RÅdyrt (maaange tusen kroner?) er det ikke så farlig.

Og Junes bilder så fine ut :D - takk for tipset, Catzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje funnet fotografen din allerede, men hvis ikke skal du få enda et tips: Gro Glomnes

Hun er kjempeflink, ikke avskrekkende dyr, og har også muligheten for å komme hjem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...