Gjest indiangranny Skrevet 7. februar 2003 #1 Skrevet 7. februar 2003 hei Dere Jeg sitter her og har fri i 3 dager skal ikke på jobb før mandag.Jeg skal kose meg hjemme med hobbier og mannen min.Sitter og ser ut av vinduet det bøtter ned med snø her og varmen er skrudd opp.Den strømregninga var fæl 9000 kroner,jeg vil heller sulte enn å fryse så jeg gruer meg til neste regning.Pytt det gå vi er to om alle utgifter og det finnes folk som har det værre en oss. Sitter her nå da og lar tankene mine vandre og en stor kaffekopp i nærheten av pc`n. Ellers skal jeg gjøre ferdig babytøy som min datter skal ha i juli.Dere får ha en berikende dag alle og ikke gå dere bort i tåka eller uværet. hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #2 Skrevet 8. februar 2003 Life is a bitch, and then you die :evil:
Gjest Starya Skrevet 8. februar 2003 #3 Skrevet 8. februar 2003 Og dermed oppnådde tråden balanse.. Liksom...
Aquarius Skrevet 8. februar 2003 #4 Skrevet 8. februar 2003 Det er bra noen er fornøyd med livet, for meg går alt dårlig fortiden :evil: Jeg har hatt en dårlig uke. Det var ikke meningen å gjøre tråden din negativ.
starie Skrevet 9. februar 2003 #5 Skrevet 9. februar 2003 Ja, livet er topp! Særlig siden jeg er nydusjet og skal legge meg i rent sengetøy inntil en varm og god kjæreste
Gjest care Skrevet 9. februar 2003 #6 Skrevet 9. februar 2003 Jeg er også fornøyd med livet......det er deilig.. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå