Gjest Borghild Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvorfor får man ikke kjøpt dette lenger? Jeg eeeeeeeeeeelsket det potetgullet! Savner det veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Sikkert fordi det var et samarbeid mellom Maarud og TV2, og ettersom tv-serien ikke går lenger så selger ikke produktet heller. Det var et godt potetgull så det er dumt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. desember 2006 #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Men de solgte det i fjor, og da gikk ikke serien på TV heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2006 #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Gjorde de det? Ok, da er det jeg som tar feil. Kanskje de kommer nå snart da, som det er julekalendertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 1. desember 2006 #5 Del Skrevet 1. desember 2006 Håååååååååååååååper det kommer i butikkhyllene snart! Det er så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 2. desember 2006 #6 Del Skrevet 2. desember 2006 Dette likte jeg også!!! Synes det som ligner mest er "Chips O'Hoi"! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå