Ledard Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som har en del erfaringer med Voltaren, smertestillende? Jeg tar den fordi jeg skal ha en for stram muskel i overkroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har skuffen full, hva lurer du på...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 1. desember 2006 #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som har en del erfaringer med Voltaren, smertestillende? Jeg tar den fordi jeg skal ha en for stram muskel i overkroppen ← De har ingen virkning på meg, jeg kan likegodt spise sukkertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg blir bare svimete og døsen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. desember 2006 #5 Del Skrevet 1. desember 2006 Voltaren er vel muskelavslappende mer enn smertestillende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 1. desember 2006 #6 Del Skrevet 1. desember 2006 Voltaren er smertestillende og betennelsesdempende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 1. desember 2006 #7 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Voltaren er vel muskelavslappende mer enn smertestillende? ← Nei, det er et betennelsesdempende, smertestillende og til dels febernedsettende medikament. Et såkalt ikke-stereoid preparat, litt i samme familie som Ibux Trådstarter: Jeg hadde god nytte av Voltaren når jeg hadde en senebetennelse i armen, men Voltaren kan være ganske hard mot magen. Endret 1. desember 2006 av Blanca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary_H Skrevet 1. desember 2006 #8 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg brukte voltaren i over ett år, og ble veldig dårlig av det til slutt. Så ikke ta det over lengre perioder, og spis godt før du tar dem. Ellers fungerte de veldig godt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 2. desember 2006 #9 Del Skrevet 2. desember 2006 Sønnen på 3 år fikk Voltaren etter å ha tatt mandlene i høst. Det gikk bra noen dager, men så fikk han mageverk av dem, så vi slutta og ga bare Paracet. Er vel kanskje noe annet med voksne, men dette er den eneste erfaringen jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blixen Skrevet 2. desember 2006 #10 Del Skrevet 2. desember 2006 De hjelper meg veldig godt, plages med vondt i foten. Men når kuren avsluttes, er smertene tilbake. Hadde en gang en betennelse i arma som jeg tok voltaren for, da ble jeg helt bra. Men de er hard mot magen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 4. desember 2006 #11 Del Skrevet 4. desember 2006 Kan man kjøre bil etter å ha spist dem? Ref. Vampyras svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 4. desember 2006 #12 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg tok voltaren mot en muskelstrekk jeg har i hoften. Funket helt utmerket når jeg tok dem (men ble litt småkvalm av dem ja), men smertene er tilbake nå. Skal ta det opp med legen når jeg er der neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #13 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg tåler ikke å bruke de over tid, dvs. mer enn 4-5 dager. Da kjenner jeg at kvalmen kommer og jeg blir dårlig av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 4. desember 2006 #14 Del Skrevet 4. desember 2006 jeg kan ikke bruke voltaren i det hele tatt fordi jeg blir så kvalm. egentlig synd, for det er eneste tablett som faktisk funker på mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chassi Skrevet 4. desember 2006 #15 Del Skrevet 4. desember 2006 Kan man kjøre bil etter å ha spist dem? Ref. Vampyras svar... ← Ja, det kan man. Er ikke merka med rød trekant på pakningen. Selv får jeg halsbrann hvis jeg tar for mange. Hadde betennelse i en skulder for en stund tilbake og....vel, betennelsen ble stagget tilbake men det gikk hardt utover magen som det også var kommentert her. (og det står det beskrevet i felleskatalogen.no også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary_H Skrevet 4. desember 2006 #16 Del Skrevet 4. desember 2006 Kan man kjøre bil etter å ha spist dem? Ref. Vampyras svar... ← Ja, det synst jeg å huske at en kan. Men noen kan kanskje bli trøtt av dem, så det er lurt å teste ut hvordan din reasksjon er på dem først. Men om der ikke er sånn advarsel på dem, en rød trekant, tror jeg en kan kjøre med dem. Men du kan sjekke på felleskatalogen og se hva som står der for å vere sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #17 Del Skrevet 4. desember 2006 Kan man kjøre bil etter å ha spist dem? Ref. Vampyras svar... ← Jeg kunne iallefall ikke kjørt bil med dem Jeg klarte såvidt å stå oppreist uten å falle... Var det ikke rød trekant på de da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 4. desember 2006 #18 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg kunne iallefall ikke kjørt bil med dem Jeg klarte såvidt å stå oppreist uten å falle... Var det ikke rød trekant på de da? :klø: ← De andre skriver at pakka ikke har trekanten, men hvorfor har jeg ikke turt å spise de da tro?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #19 Del Skrevet 4. desember 2006 Fra felleskatalogen: Pasienter som opplever svimmelhet eller andre sentralnervøse bivirkninger som kan gi nedsatt reaksjonsevne, bør advares mot bilkjøring og betjening av maskiner inntil reaksjonen på preparatet er kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 4. desember 2006 #20 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva du finner ut. Det er derfor jeg har 2 pakker liggende som ikke er brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå