Gå til innhold

Slitsom kollega


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går det ikke an å be henne dempe seg når hun prater høyt? Det er jo utrolig trist at alle ergrer seg over henne men ingen sier fra? Hun kan jo ikke korrigere seg hvis hun ikke får vite? Og hvis lederen skal ta det opp mot henne - da skjønner hun jo at hun blir snakket om og at det klages mye på henne. Jeg tror det går an å si "hysj, husk at vi sitter i landskap" på en måte som ikke støter henne.

Føler ellers med deg, Niomi. Ett menneske kan ødelegge ganske mye :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kanskje ikke å jobbe i et kontorlandskap er noe hun burde gjøre... Det er ikke bare enkelt det. Hun og overordnet burde sette seg ned å finne ut hva skal til for at hun skal klare å jobbe selvstendig, om hun fortsatt ikke takler det bye bye. Slik føler jeg det :) Det er mangel på arbeidskraft, det skulle ikke by på noen problem for henne å få seg en ny jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at hinting og "Kan du være så snill å dempe deg", evt. "Må du ta privatsamtaler her inne?" ikke funket, kokte det over for meg rett før jul, og lirte ut av meg en skikkelig tirade. Og det viste seg å funke etter at hun kom over en sårede stoltheten sin. :klappe: Ja, hun er fortsatt høylytt, men man merker at hun ihvertfall prøver å ta hensyn, selv om hun glemmer seg innimellom. Så nå er det blitt mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...