Ledard Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hei Jeg har er en av de som jobber i et varmt arbeidsklima å må ha max beskyttelse. Jeg er veldig gla i mine svarte og hvite skjorter men min deodorant lager hvite flekker på mine fine skjorter Så kom jeg over at det er ikke deodoranten som lager flekker men kjemikalene i den som reagerer på vaskemidlet og "utløser" en reaksjon... Har noen noe peiling på hvordan vaskemidel jeg skal bruke? Eller er det noen her som har noen råd for hvordan jeg kan beholde mine kvite og svarte skjorter flekkfrie i armhulene?
Gjest Saramia Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Prøvd å bytte deo? Jeg bruker Dove sin, den originale. Har aldri hatt noen problemer med dette
Supraspinatus Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 bytte deo kan hjelpe. evt gå med en t-skjorte som det ikke synes på. Hvis du er plaget med mye svette så finnes det en sånn roll-on man tar på kvelden før som gjør at man ikke svetter under armene dagen etter. Husker ikke hva den heter, men den inneholder aluminiumklorid...
Colargol Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 For det første så ikke bruk så mye tøymykner når du vasker klærne. Harlært det av folk her inne, og det funker. Tøymykneren gir nemlig klærne et "lag" med beskyttelse eller noe og det funker å bare ha i bitelitt så slipper du like mye flekker fra deodoranten. Jeg har forresten også brukt Dove sin, men det er kun Dove Silk som hjelper mot noe som helst synes jeg. Men mot flekker så finnes jo den Nivea'en som er helt blank, og den gir defintivt ikke flekker, -ikke for meg iallefall...
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Hvis du er plaget med mye svette så finnes det en sånn roll-on man tar på kvelden før som gjør at man ikke svetter under armene dagen etter. Husker ikke hva den heter, men den inneholder aluminiumklorid... Hvis det er den jeg har heter den Stop 24 og kjøpes på apotek, finnes også som spray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå