Gjest Ola Skrevet 7. februar 2003 #1 Skrevet 7. februar 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...rticleID=485317 Dessverre så ble hun voldtatt. Innlegget er endret. Din konstant negative omtale av mennesker med annen etnisk opprinnelse balanserer på og over grensen til rasisme, og rasisme er imot reglene her på Kvinneguidens diskusjonsforum. Vær vennlig å moderere deg litt. - Lionda mod.
Gjest Ola Skrevet 7. februar 2003 #2 Skrevet 7. februar 2003 Takk, Miss UDI. Vi vil jo ikke at sannheten skal komme frem!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. februar 2003 #3 Skrevet 7. februar 2003 Takk, Miss UDI. Vi vil jo ikke at sannheten skal komme frem! Det var visst ikke sunket inn ennå at vi gir komplett ********** i det du har å si. Ingen bryr seg om dine fordømmende og vridde synspunkter. Milla
Kristian (71) Skrevet 7. februar 2003 #4 Skrevet 7. februar 2003 Jøss, har vi en "Miss" i blandt oss Er det noe du ikke har fotalt oss Lionda?
Gjest Ola Skrevet 7. februar 2003 #5 Skrevet 7. februar 2003 Att: Milla. "vridde synspunkter"? Dette er sannheten: "Gjerningsmannen som kvinnen har beskrevet, skal være jevngammel med offeret - 27 år. Han skal være i underkant av 170 cm høy og pakistansk av utseende. Mannen hadde på seg lyseblå olabukse, mørk jakke og en lyseblå genser." Nå har jeg utover-greie så det er ingen fare meg meg. Si meg, støtter dere ikke deres medsøstere? Er det kun "rasisten" Ola som støtter henne?
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2003 #6 Skrevet 7. februar 2003 Vel.. Vi hører svært sjelden du kommenterer kriminelle handlinger som nordmenn gjør ? Hvorfor gjør du ikke det?. Bare slenger av deg et oppgulp om hva siste nytt på " innvandrerfronten" er. ..hver sin lyst Hva med all blind vold det har vært skrevet om i avisene de siste månedene.?. Drap begått av Nordmenn de siste månedene.?.. Voldekter begått av nordmenn de siste månedene ?. En voldekt er en grusom handling uansett . syke hoder utfører en voldekt uansett hvaslags "rase " denne personen tilhørerer. Så Ola hvis du har noe konstruktivt og komme med . opplysninger basert på fakta feks.. Så kanskje meningene dine vil oppta oss.. Men denne propagandaen minner mer om uvitenhet og frykt... noe "huleboerene" hvertfall var ferdig med for 40 år siden.
Gjest Ola Skrevet 7. februar 2003 #7 Skrevet 7. februar 2003 Dere er hjernevaska! Jeg gidder ikke skrive mer på Kvinneguiden!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #8 Skrevet 7. februar 2003 Jeg gidder ikke skrive mer på Kvinneguiden! Tuusen takk
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. februar 2003 #9 Skrevet 7. februar 2003 Dere er hjernevaska! Jeg gidder ikke skrive mer på Kvinneguiden! Hjertelig takk, jeg er stolt av at jeg var med å få få deg ut herfra!!! Milla
Ellen26 Skrevet 8. februar 2003 #10 Skrevet 8. februar 2003 Sannelig paa tide. Jeg leser sjelden innlegg du skriver Ola, men naar dine rasistiske kommentarer dukker opp midt inne i andre traader, som jeg er interessert i, blir det veldig slitsomt. (f.ex i traaden: "La melketennene råtne?") Ellen
starie Skrevet 8. februar 2003 #11 Skrevet 8. februar 2003 Hade bla Ola. Kos deg videle! Sel flem til et folum uten deg og dine lasistiske meningel!
Anie Skrevet 8. februar 2003 #12 Skrevet 8. februar 2003 OLA!!! Bare så du vet det........ Ingen såkalte "utlendinger" har gjordt meg noe som helst vondt...... Men norsk mann derimot har voldet meg et smertefullt år _ og han hadde ikke en gang en hudfarge å skylde på.... Derfor kjære Ola, deler ikke jeg dine skeptiske og hatfulde holdninger.
starie Skrevet 9. februar 2003 #14 Skrevet 9. februar 2003 Han gjør nok det dessverre, men det skulle ikke være vanskelig å kjenne ham igjen..
Gjest Hilde Skrevet 9. februar 2003 #15 Skrevet 9. februar 2003 Nå har ikke jeg lest Ola sitt innlegg - men Milla skriver jo noe lignende i sitt innlegg om seksuell trakassering på arbeidsplassen - hun skriver jo at mannen som prøvde seg på henne snakket urdu - hva er forskjellen ?
Gjest Kira Skrevet 9. februar 2003 #16 Skrevet 9. februar 2003 Ola kommer nok igjen Tror jeg også ... Kommer vel innom som en "Gjest" eller noe engang.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. februar 2003 #17 Skrevet 9. februar 2003 hun skriver jo at mannen som prøvde seg på henne snakket urdu - hva er forskjellen ? Hva var galt med det, jeg hadde ikke det at han var pakistaner som hovedsak akkurat. Jeg nevnte det fordi han sa noe som jeg ikke skjønte. Milla
Gjest Hilde Skrevet 9. februar 2003 #18 Skrevet 9. februar 2003 Jeg irriterer meg litt over at vi bestandig skal være så forsiktige her i dette landet - vi må for all del ikke si saker rett ut - da blir man jo automatisk stemplet som rasist. Det er en kjensgjerning at i forhold til innbyggertallet, så er innvandrere overrepresentert i kriminalstatistikken. Politiet har i lange tider advart mot disse tendensene - men vi må for all del ikke kalle en spade for en spade. Vil legge til at jeg er langt ifra noen rasist - min bestevenninne er fra Chile og hun er det varmeste og beste mennesket jeg noensinne har møtt. Men også hun reagerer på utviklingen med bla utlendinger som samles i gjenger og truer/raner mennsker på byen. Jeg er livredd hver gang sønnene mine skal til byen - og yngstesønnen blir kjørt hver gang han og kameratene skal på kino - aldri om jeg tar sjansen på at de skal utsettes for disse pøblene.
Ellen26 Skrevet 9. februar 2003 #19 Skrevet 9. februar 2003 Hilde, Det er STOR forskjell paa aa ytre sine meninger i innvandrer-sporsmaal, paa en saklig og relevant maate, og aa konstant pepre kvinneguiden med rasistiske og usaklige innlegg. Hvis du tar deg tid til aa lese Ola sine tidligere innlegg, vil du se at disse kun bestaar av: 1) linker til artikler som omhandler de negative aspekter ved innvandring. Ola benyttet seg systematisk av disse for aa spre fremmedhat og skepsis. 2) Han kom med sine rasistiske kommentarer/innlegg selv i mange traader som hadde et helt annet innhold. (ex i traaden: "La melketennene raatne?" Det er en ting aa ytre meninger i debatter som omtaler dette, men naar man systematisk KUN lager nye traader om dette emnet/ og odelegger andre traader, blir det veldig galt....synes jeg. Ellen. Ellen.
Lionda Skrevet 9. februar 2003 #20 Skrevet 9. februar 2003 Dette er en persondebatt av typen vi ikke ønsker på Kvinneguiden. Stenges.
Anbefalte innlegg