mr. louis Skrevet 3. desember 2006 #63 Skrevet 3. desember 2006 Prøver å slutte, men det er jaggu meg ikke enkelt, ikke for meg. Har røkt mer eller mindre siden jeg var ni. Andre dagen uten nikotin idag. Grøss så lyst jeg har på en sigarett...bare en..
Anglofil Skrevet 3. desember 2006 #64 Skrevet 3. desember 2006 Nei. Har aldri prøvd og kommer aldri til å prøve heller. Mvh Yvonne
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #68 Skrevet 4. desember 2006 Nei. Jammen nok at alle jeg er glad i skal dø av røyking, om ikke jeg skal gjøre det også.
Laban75 Skrevet 4. desember 2006 #70 Skrevet 4. desember 2006 Nei - heldigvis ikke. Det er så ekkelt med røyklukt.. (ingen av våre venner røyker heller heldigvis, foir jeg blir skikkelig dårlig/kvalm av slik lukt! Syntes skikkelig synd på folk som selv er ikkerøykere og som bor sammen med en røyker.. ÆSJ!)
razmatazz Skrevet 4. desember 2006 #71 Skrevet 4. desember 2006 Har kuttet ned til festrøyking, men vil gjerne slutte helt...
fil Skrevet 5. desember 2006 #76 Skrevet 5. desember 2006 Røkte en del da jeg var lykkelig student. Nå holder jeg det til festrøyking, ferier og når ting privat eller på jobb går til h¤%&/(&%.
perlemor Skrevet 5. desember 2006 #77 Skrevet 5. desember 2006 Festrøyker,det vil si en sjelden gang iblant
perlemor Skrevet 5. desember 2006 #78 Skrevet 5. desember 2006 Nei - heldigvis ikke. Det er så ekkelt med røyklukt.. (ingen av våre venner røyker heller heldigvis, foir jeg blir skikkelig dårlig/kvalm av slik lukt! Syntes skikkelig synd på folk som selv er ikkerøykere og som bor sammen med en røyker.. ÆSJ!) ← Hvorfor? Ingen blir vel tvunget til å bo med en røyker?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2006 #79 Skrevet 5. desember 2006 Hvorfor? Ingen blir vel tvunget til å bo med en røyker? ← Nei, men det kan være litt vanskelig å dumpe mannen i sitt liv fordi han lukter vondt av og til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå