Gå til innhold

Referat..

Basementart

Anbefalte innlegg

Så ble det slutt da... :cry: :cry:

Han hadde ikke de samme følelsene for meg lengre... Det var den eneste grunnen jeg fikk.. etter en stund fikk jeg også dratt utav ham at jeg bryr meg for mye om ham (?).

Gråt i hele går.. og føler meg helt tom innvendig i dag..

Er en del praktiske ting å tenke på også, han har en hel haug med ting som er mine (kjøkkenutstyr, TV osv..) men jeg orker ikke å tenke på det nå..

Takk gud for gode venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Uff, det var trist å høre. Har vært innom her flere ganger for å sjekke om du har lagt igjen noe svar, så jeg har faktisk tenkt på deg selv om jeg ikke kjenner deg..

Skjønner at du har det veldig vondt nå, og jeg har nok ingen mirakelkur for det, men det kommer en dag hvor ting virker lysere.

Ta vare på deg selv i disse dagene som kommer, og ta hensyn til deg selv. Gråt og få det ut!

At du bryr deg for mye om han hørtes jo litt dramatisk ut. Følte han at du kvelte han da kanskje..Menn har vel kanskje lett for å føle det, men jeg vil ikke si det er en vond egenskap. Det er heller en god egenskap du skal være glad for at du har. At du kan vise en annen hvor mye du bryr deg, og hvor glad du er i han.

En dag vil det komme den personen som kommer til å elske deg for nettopp det :wink:

Gir deg en stor trøsteklem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiii! Enkelte mannfolk asså!

Du brydde deg for mye om ham ? Er det så rart at du gjerne vil ta godt vare på ham og prøve å gjøre det beste ut av ting når dere bor et stykke fra hverandre og kanskje ikke sees for ofte ?

Enten så er vi kvinner for kalde eller så er vi for masete og "moderlige"! Ugh! Heldigvis ikke alle menn som synes dette da...:)

Men jeg har også tenkt på deg og lurt fælt på hvordan det har gått med dere... Det var trist å hørea at det gikk den veien. Jeg hadde håpet på at han fortsatt ville være sammen med deg jeg da.

Jeg må bare uttrykke at jeg føler med deg og håper at du klarer å komme deg videre, og få deg en bedre kjæreste etterhvert ! Du fortjener absolutt bedre!

Gode venner er utrolig flott å ha,- støtt deg til dem og ikke vær redd for å grine og få det ut. Det mildner etterhvert,- selv om det er en mager trøst nå.

Håper det går (etter forholdene da....) bra med deg og at du klarer deg gjennom dette!

Masse trøsteklemmer fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg også..

Får håpe jeg finner noe bedre etter hvert ja, men akkurat nå vil jeg bare være alene.. takler ikke synet av mannfolk. Blir sånn etter ett brudd jeg... Har gode venninner som forstår, vi skal sitte her i morgen og se film og spise masse godteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett etter innlegg jeg også, og tenkt på deg. Jeg føler med deg, du var villig til å gi ham det han trengte, både av tid og av rom virket det som, så det at du var "for" glad i ham, høres rart ut. Høres fremdeles ut som det er han som har det største problemet! Du kommer over dette, han må leve med å ikke takle folk som virkelig er glade i ham. !!

Håper virkelig det går bra med deg! Det er bare sundt med litt tid for deg selv nå (sammen med venner selvsagt!), og det dukker opp noen når det er tid for det. Gråt masse, det tror jeg er en ting som er med på å vaske ut vonde følelser! Og det renser litt i ett system som er litt vondt. Og gode venner og deres klemmer... uvurderlig!

Ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare få gi deg en stor klem å si lykke til videre. Han er ikke verdt deg -når han kan klare å prestere å si at du brydde deg for mye om han.........

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler m deg! Begynner nesten å gråte selv..... :cry: Følelsen er så inderlig vond.....tomhet.....Uffameg! Men grin så mye du greier; d er terapi....og prøv og mane frem hans dårlige egenskaper, for d har han sikkert flere av, og tenk at d er han som taper på dette; nå kan han bare ha d så bra. Du vet selvfølgelig best selv, men jeg ville ikke vært for mye alene nå. Eller du!! Ta deg en tur på en av chattekanalene, har hjulpet meg veldig et par ganger jeg hadde behov for å snakke om noe som ikke mine nærmeste skulle vite om....Gjelder jo ikke deg da, men allikevel!!!

Vit at vi tenker på deg, da!

STOR KLEMZ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest det forrige innlegget jeg da.

Men føler med deg likevel...livet er vanskelig noen ganger :cry:

Masse klemmer til deg fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett etter innlegg jeg også, og tenkt på deg. Jeg føler med deg, du var villig til å gi ham det han trengte, både av tid og av rom virket det som, så det at du var "for" glad i ham, høres rart ut. Høres fremdeles ut som det er han som har det største problemet! Du kommer over dette, han må leve med å ikke takle folk som virkelig er glade i ham. !!

Synest ikke det virker noe rart at han synest det var et "problem" at du var "for" glad i han. Dessverre, han er nok ikke glad i deg på den "ordentlige" måten, og føles det vel som han blir kvelt når en person han ikke elsker viser sin kjærlighet.

Er ikke så lett å tenke på det som noe positivt, men vit at du har maaassse av kjærlighet å gi til den rette mannen. Og da vil du få mye tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten alle sammen.

Dere har kanskje rett.. jeg vet ikke jeg... har ikke stort å si for tiden føler meg bare fullstendig tom innvendig.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="L@dySynest ikke det virker noe rart at han synest det var et "problem" at du var "for" glad i han. Dessverre, han er nok ikke glad i deg på den "ordentlige" måten, og føles det vel som han blir kvelt når en person han ikke elsker viser sin kjærlighet.

Er ikke så lett å tenke på det som noe positivt, men vit at du har maaassse av kjærlighet å gi til den rette mannen. Og da vil du få mye tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...