Gå til innhold

Temptation Island

Babyface

Anbefalte innlegg

Har dere sett på Temtation Island? Hva synes dere?

Jeg synes det er moro å se på, for underholdningens skyld. Jeg skjønner imidlertid ikke hvorfor det skulle være så vanskelig å "holde seg på matta", når man vet at absolutt alt er lagt opp til at man skal være utro. Hele settingen må jo føles helt kunstig.

Dessuten, blir man fristet av andre, dersom man elsker parteren sin og har det veldig bra sammen? Jeg blir ikke det, i hvert fall.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare få sakt det, det synes jeg er det mest Lite intelligente underholdningsprogram som er. hva får folk til og melle seg på dette, eller å like det?? icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes bare det er moro å se på de teite folka som blir med på noe sånt! Det er vel kjendisstatusen som trekker, tipper jeg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er 1000 ganger bedre å se på Temp. Island enn BB, Kråke, og alle andre i den dur. Her er det i det minste noe opplegg, og man vet og ser hvordan tvselskapet prøver å styre de som deltar til å gjøre de mest patetiske og teite tingene. Det blir dritkjedelig å se 100 program om folk som drikker ,røyker, har seg her og der av og til, men rett og slett gjør absolutt ingenting.

Angående hvem som er med: det er vel akkurat samme slags folk som deltar som på alle andre reality-serier; ønske om å bli D-kjendiser. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette programmet har jeg aldrig sett på og kommer heller aldrig til å begynne.

Et helt HÅPLØST konsept.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke sett det jeg heller- har aldri komt på det - men tror ikke det ligger helt for meg. Det jeg har sett er vel klipp for reklamen icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

artig progam...

dumme mennesker...

Tror alldrig at de på den øyen elsker partneren sin og har det så flott som de sier....

For hvist det var til felle så hadde de vel alldrig risikert å miste det for at vi sakl ha noe å se på....

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre bare fått sett første episode...syns det virket sånn passe patetisk...og hjernedødt... men underholdene

Er det noen som har vært utro enda eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Har sett alle episodene....

*rødmer*

Ja utro i sinn har omtrendt alle guttene vert,jentene er faktisk de mest trofaste....

To av guttene har små klint med noen jenter

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sammenligning med BB og Kråkeslottet, som også går nå, så ser jeg ikke noe problem med Temp.Island!

Har sett noen ganger, på samme måte som jeg har sett noen ganger på BB og mange ganger på Kråkeslottet.

For å si det slik, på Temp.island og kråkeslottet så GJØR di ihvertfall noe! De får oppgaver som er noe å henge fingrene i, og som kanskje kan utfordre litt.

Men jeg ser på BB og Fear Factor også jeg når jeg ikke har noe bedre å fordrive tiden med!

Hvorfor folk er med? Eventyrlystne, PRkåte mennesker som liker å showe og gjøre andre ting en alle andre gjør? tror jeg ihvertfall!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...