Gjest Donna Skrevet 6. februar 2003 #1 Skrevet 6. februar 2003 Ingen tilgang. Sertifikatet er ikke tilgjengelig. Nedenfor finner du flere årsaker som kan føre til denne meldingen. Du benytter en nettleser som har slått av støtte for Cookies Ikke gyldig sertifikat Ikke gyldig brukersted Ikke godkjent bruker Systemet er hardt belastet. Systemet er ikke tilgjengelig. Systemet er under oppgradering og derfor stengt ned. Du forsøker å skaffe deg uautorisert tilgang til en annens sertifikat. ADVARSEL: All aktivitet blir nå logget ----------------------------------------------------------- Denne meldingen fikk jeg opp da jeg skulle inn og lese et svar på et nettsted jeg ofte besøker. Hva i allverden dreier dette seg om? Nettstedet er førøvrig helt uskyldig .. (om hunder)..........bekymra nå jeg .. :-?
Gjest hopsdal Skrevet 8. februar 2003 #2 Skrevet 8. februar 2003 Du har nok ikke støtte for "cookies" i nettleseren din. Dette er noe du kan skru på eller av dersom du går på egenskapene for nettleseren din. En cookie, er en liten fil som lagres på maskinen din, som noen nettsteder bruker for å identifisere brukeren. Det kan være at den plukker email addressen din, eller IP addressen din. Slik at du blir identifisert når du går inn på en nettside. Dersom det er en nøytral side om hunder, så tror jeg ikke det har med sertifikater å gjøre, ettersom det er ett sikkerhetssertifikat, som f.eks. nettbanker kan bruke, for å identifisere deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå